bieliźniarstwo i pończosznictwo
Numer: 002 :: O bieliźnie i rajstopach

Archiwum

Od redakcji

Mimo, że od tygodnia mamy już astronomiczną wiosnę w pogodzie nie zaszły wielkie zmiany. Niskie temperatury nie sprzyjają wyprawom na zakupy. Jednak każdy dzień przybliża nas do najlepszego dla branży bieliźniarskiej sezonu.

www.dobrabielizna.pl - zrewolucjonizuje rynek bielizny

Warszawska hurtownia bielizny Partner oraz Centrum Handlu Hurtowego Rajstopami Raj-Pol, właściciele jedynego w Polsce internetowego katalogu bieliźniarstwa i pończosznictwa zamierzają w tym roku dalej rozwijać sprzedaż za pośrednictwem sieci.

La Vantil buduje sieć sprzedaży

Lubelska firma La Vantil zajmująca się sprzedażą detaliczną artykułów bieliźniarskich i pończoszniczych rozpoczyna ekspansję terytorialną. Chce rozbudować istniejącą już sieć salonów firmowych. Docelowo ma być ich aż trzydzieści.

Innowacje w modelach męskiej bielizny mają zwiększyć sprzedaż

Według francuskich producentów bielizny męskiej – panowie każdego roku przeznaczają na zakup bielizny – ok 45 euro (172 zł). Zdaniem przedstawicieli tamtejszej branży to zdecydowanie za mało. Wielu producentów czyni zatem próby zachęcenia panów do częstszych zakupów bielizny.

Polacy więcej wydają - dobra prognoza na ten rok

Sprzedaż artykułów bieliźniarskich i pończoszniczych wzrośnie – taki wniosek można wyciągnąć z danych makroekonomicznych zebranych i opublikowanych przez Instytut Badań nad Gospodarką Rynkową.

reklama
Spis treściWydania archiwalne