bieliźniarstwo i pończosznictwo
Numer: 003 :: Od redakcji

Od redakcji (1980)

Szanowni Państwo

Zimowa aura powoli ustępuje miejsca długo oczekiwanej wiośnie. Po wyjątkowo długiej i mroźnej zimie klienci wybiorą się na zakupy. Można zatem spodziewać się ożywienia w branży bieliźniarskiej.
Producenci tradycyjnie już przygotowują się do zaspokojenia wiosenno-letnich potrzeb klientów. Do hurtowni bieliźniarskich trafiają nowe kolekcje bielizny i strojów kąpielowych – lato zbliża się już dużymi krokami.
Branża pończosznicza ma przed sobą jeszcze dwa-trzy miesiące dobrej koniunktury. Wraz ze wzrostem temperatur zapotrzebowanie na oferowane produkty będzie systematycznie spadać, aby osiągnąć swoje apogeum w miesiącach wakacyjnych. Jesień przyniesie ponownie ożywienie.
Wiosna to też dobry okres na porządki. Firmy decydują się na odświeżenie wizerunków oraz uruchomienie nowych programów promocyjnych. Co na mocno konkurencyjnym rynku umożliwia zdobycie przewagi. Z przykrością można jednak stwierdzić, że po promocje konsumenckie najczęściej sięgają przedsiębiorstwa o utrwalonej już pozycji rynkowej. Mniejsze podmioty nie dostrzegają tej możliwości promowania swojej marki i zdobywania lojalnych klientów.
Miniony tydzień przyniósł także dobre wiadomości dotyczące propozycji zmian w ustawach i rozporządzeniach. Na szczególną uwagę zasługuje propozycja zmiany systemu przechowywania paragonów fiskalnych oraz projekt nowelizacji kodeksu postępowania cywilnego, co powinno ułatwić egzekwowanie przeterminowanych należności.
Serdecznie zachęcamy do bezpłatnego zaprenumerowania naszego magazynu. Zarejestrowani czytelnicy już wkrótce otrzymają możliwość bezpłatnego promowania swoich przedsiębiorstw na naszych łamach. Jednocześnie już teraz dziękujemy za wiele listów, w których chwalicie Państwo pomysł powstania naszego magazynu. W najbliższych numerach opublikujemy najciekawsze listy.

Życząc przyjemnej lektury i łącząc wyrazy szacunku
Jarosław Chojnacki

reklama
Spis treściWydania archiwalne