bieliźniarstwo i pończosznictwo
Numer: 004 :: O bieliźnie i rajstopach

Archiwum

Od redakcji

Przedstawiamy czwarty numer naszego magazynu. Pierwszy tydzień kwietnia nie zaskoczył branży bieliźniarskiej i pończoszniczej wydarzeniami o specjalnym znaczeniu.

Triumph: nowa kampania billboardowa

Wraz z nastaniem wiosny Triumph International rozpoczął kampanię reklamową. Wykorzystuje w niej, już tradycyjnie, zewnętrzne tablice reklamowe. Tym razem będzie ich ponad 300. Zostały usytuowane w większych miastach.

Adrian otrzymał certyfikat ISO

Pierwszy kwartał tego roku okazał się bardzo udany dla firmy Adrian – producenta rajstop i skarpet ze Zgierza koło Łodzi. Na początku roku firma uzyskała i odebrała certyfikat jakości na zgodność z wymaganiami normy EN ISO 9001:2000. Miesiąc później zaś otrzymała tytuł Solidnej Firmy 2005.

Evening rozwija dystrybucję w południowej Polsce

Bełchatowska firma Evening producent bielizny nocnej nawiązuje nowe kontakty w zakresie dystrybucji swoich produktów. W tym roku zamierza rozbudować sieć sprzedaży w Polsce południowej.

reklama
Spis treściWydania archiwalne