bieliźniarstwo i pończosznictwo
Numer: 004 :: Evening rozwija dystrybucję w południowej Polsce

Evening rozwija dystrybucję w południowej Polsce (1878)

Bełchatowska firma Evening producent bielizny nocnej nawiązuje nowe kontakty w zakresie dystrybucji swoich produktów. W tym roku zamierza rozbudować sieć sprzedaży w Polsce południowej. Chce sprzedawać za pośrednictwem sieci dużych hurtowni bieliźniarskich.

reklama

- Dążymy do tego, aby klienci mieli łatwy dostęp do naszych wyrobów. Zdecydowaliśmy się na współpracę z dużymi hurtowniami, ponieważ zdejmują one z nas ciężar prowadzenia rozbudowanego działu sprzedaży. Branżowe firmy dystrybucyjne mają swoich stałych odbiorców, których część zajmuje się sprzedażą bielizny nocnej. Korzystając z ich pośrednictwa mamy gwarancję, że szyte przez nas wyroby trafią do detalicznych punktów sprzedaży – mówi Anna Rajnert, właścicielka firmy Evening.

W wyborze hurtowni bieliźniarskich firma kieruje się przede wszystkim renomą rynkową swoich kontrahentów. – Staramy się wybierać rzetelnych partnerów. Interesuje nas współpraca z dużymi hurtowniami, które oprócz miejsc magazynowych oferują dodatkowe usługi. Taką hurtownią jest m.in. warszawski Partner. Firma ta obok wszechstronnej hali sprzedażowej oferuje także możliwość opublikowania oferty produktowej w internetowym katalogu bieliźniarstwa i pończosznictwa www.dobrabielizna.pl. To jest dla nas bardzo istotne – tłumaczy właścicielka firmy Evening. Obecnie bełchatowska firma prowadzi rozmowy z krakowską hurtownią Tabu. Oprócz rozbudowy sieci dystrybucji Evening planuje w ciągu najbliższych kilku miesięcy uruchomić firmowy serwis internetowy oraz wziąć udział w zagranicznych imprezach targowych. – Coraz częściej patrzymy na ogromny rynek rosyjski. Nawiązanie współpracy z tamtejszymi partnerami umożliwi zwiększenie wolumenu produkcji. Z kolei rozbudowa sprzedaży eksportowej jest dobrym sposobem na uniezależnienie się od niestabilnego polskiego rynku – tłumaczy Anna Rajnert. Właścicielka firmy Evening liczy na to, że obecny parlament zajmie się także w najbliższym czasie ustawą o wprowadzeniu niższego podatku VAT na ubranka dziecięce. 22% stawka podatku Vat na dziecięce ubranka (w tym także szlafroki i pidżamy) obowiązuje od chwili wejścia Polski do Unii Europejskiej. Na początku kwietnia Sejm po raz kolejny zajmował się obywatelskim projektem zmiany ustawy o podatku Vat na ubranka dziecięce. Jednak i tym razem bezskutecznie. Projekt, podobnie jak rok temu, został odesłany do komisji. Nic nie wskazuje na to, aby udało się obniżyć stawkę do 7%, choć największe kluby parlamentarne są zainteresowane taką poprawką. Na przeszkodzi stoi stanowisko UE, a dokładniej VI Dyrektywy, która nie przewiduje niższej stawki na ubranka dziecięce.
Evening istnieje na rynku 15 lat. Jest firmą rodzinną. W ofercie ma szlafroki i pidżamy damskie, męskie i dziecięce. Produkty firmy eksportowane są do Czech, na Litwę. Pod inną marką dostępne są także w Niemczech. W planach jest wejście na rynek rosyjski i norweski. Firma zatrudnia 15 osób.

Evening
ul. Czapliniecka 44B
97-400 Bełchatów
tel. 044 632 15 85
e-mail: evening@poczta.onet.pl

reklama
Spis treściWydania archiwalne