bieliźniarstwo i pończosznictwo
Numer: 004 :: Triumph: nowa kampania billboardowa

Triumph: nowa kampania billboardowa (2350)

Wraz z nastaniem wiosny Triumph International rozpoczął kampanię reklamową. Wykorzystuje w niej, już tradycyjnie, zewnętrzne tablice reklamowe. Tym razem będzie ich ponad 300. Zostały usytuowane w większych miastach.
Bielizna Triumpha przyciąga wzrok odważną kolorystyką i intrygującym krojem. Do pokazania nowej linii swoich produktów firma Triumph International postanowiła wybrać medium, którego charakter najlepiej korespondowałby z powyższym założeniem. Dlatego też zdecydowano się na wielkoformatowe nośniki reklamy zewnętrznej.

reklama

Triumph opiera swoją politykę sprzedażową na systematycznych kampaniach reklamowo-promocyjnych. Najczęściej korzysta z zewnętrznych tablic reklamowych. Jednak pod koniec zeszłego roku zdecydował się wesprzeć swoje działania informacyjne kinowym spotem reklamowym. Modelem wiodącym w kampanii i jednocześnie jej “głównym bohaterem” była seria Dangerous Curves. Spoty Triumpha można było obejrzeć w 38 dużych kinach na terenie Polski.

Oprócz działań reklamowych z wykorzystaniem usług firm zewnętrznych Triumph stara się także zadbać o właściwą ekspozycję produktów i reklam w miejscach sprzedaży. Tego typu działania wraz z wygodnymi warunkami zakupu i przymierzenia wyrobów skutecznie oddziałują na klientów. Czyni to z Triumpha jedną z lepiej rozpoznawalnych marek na polskim rynku bielizny i pozwala zdobywać prestiżowe nagrody i wyróżnienia – takie jak np. nagroda złoty „Laur Konsumenta 2005”.
Triumph International Początki Triumph International sięgają 1886 roku. Wówczas to w miejscowości Heubach (Wirtembergia) powstał mały zakład gorseciarski zatrudniający sześciu pracowników. Dziś produkty firmy obecne są niemalże na całym świecie. Triumph International zatrudnia ponad 30 tys. pracowników, a roczne przychody osiągają wartość 1,6 mln USD (5,2 mln zł). W Polsce marka Triumph znana jest od ponad 40 lat. Firma Triumph International Polska powstała w lipcu 1992 roku. Obecnie jest liczącym się dystrybutorem bielizny markowej w kraju. Oferta obejmuje wszystkie rodzaje bielizny damskiej oraz szeroką gamę piżam i modeli plażowych dla mężczyzn.
reklama
Spis treściWydania archiwalne