bieliźniarstwo i pończosznictwo
Numer: 005 :: CHH Maximus wprowadza program lojalnościowy

CHH Maximus wprowadza program lojalnościowy (2192)

Podwarszawskie Centrum Handlu Hurtowego Maximus oferujące szeroką gamę bielizny, rajstop, pończoch, odzieży, obuwia, galanterii, biżuterii, zabawek i sprzętu AGD od marca 2006 wprowadziło dla swoich hurtowych klientów kartę programu lojalnościowego MaxiCard. Karta przeznaczona jest dla właścicieli firm, którzy dzięki niej będą uprawnieni do szeregu rabatów na zakupy hurtowe w sklepach na terenie CHH Maximus.

reklama

Karta umożliwi również jej właścicielom m.in. dostęp do portalu B2B, w ramach którego otrzymają konto e-mail oraz dostęp do giełdy ogłoszeń towarowych z możliwością kontraktacji. Są bieżąco informowani o promocjach, nowościach i wyprzedażach.
Zdaniem zarządu centrum – karta umożliwi właścicielom firm posiadającym własne punkty sprzedaży dokonywanie zakupów hurtowych w CHH Maximus oraz ułatwi kontakty biznesowe.
Polski rynek hurtowego handlu bielizną cały czas ewoluuje. Niektórzy dystrybutorzy biustonoszy, fig, rajstop i pończoch wdrażają także innowacyjne rozwiązania. Jako przykład może tu posłużyć internetowy katalog bieliźniarstwa i pończosznictwa, który funkcjonuje od lata ubiegłego roku. Pod adresem www.dobrabielizna.pl nie ruszając się z biura lub sklepu można zapoznać się z ofertą liczących się na polskim rynku producentów zarówno rajstop, jak i bielizny. Katalog umożliwia też składanie zamówień. Nie jest jednak sklepem internetowym w popularnym znaczeniu tego słowa. Zamówienia mogą składać jedynie podmioty gospodarcze, które udokumentują fakt prowadzenia działalności gospodarczej z zakresu handlu bielizną. Szerzej o polskim katalogu bieliźniarstwa i pończosznictwa www.dobrabielizna.pl pisaliśmy w nr 2/2006 naszego magazynu.

CHH Maximus Centrum zostało otwarte 17 maja 2005 roku w Nadarzynie pod Warszawą. Jest obecnie największą turecką inwestycją w Polsce, jej wartość to 70 mln dolarów. Inwestorem są tureckie koncerny Nurol i Mesa. W czterech halach o łącznej powierzchni 100 tys. m2 mieści się aż 700 hurtowni z branży bieliźniarskiej, tekstylnej, odzieżowej oraz AGD/RTV. Wokół hal zbudowano parkingi mogące pomieścić 2400 samochodów. Hale grupujące hurtownie to dopiero pierwszy etap inwestycji, która docelowo ma być rozbudowana do powierzchni 111 ha. Kolejny etap to m.in. centrum logistyczne, obiekty wystawiennicze, kongresowe, biurowe, hotele. Na terenie centrum już znajdują się liczne punkty usługowe – market spożywczy, poczta, bank, apteka oraz restauracje i kawiarnie.
reklama
Spis treściWydania archiwalne