bieliźniarstwo i pończosznictwo
Numer: 005 :: Corin nagradza lojalne klientki

Corin nagradza lojalne klientki (2100)

Pabianicki producent bielizny i strojów kąpielowych firma Corin rozszerza ofertę promocyjną i rozpoczyna specjalny program lojalnościowy skierowany do klientów indywidualnych. Ma on pomóc w utrwaleniu marki. Firma chce także za jego pośrednictwem skłonić konsumentki do zwiększenia częstotliwości zakupów produktów bieliźniarskich sygnowanych marką Corin.

reklama

- Zdajemy sobie sprawę z tego, że programy lojalnościowe w branży bieliźniarskiej to cały czas nowość. Zdecydowaliśmy się jednak na uruchomienie programu, gdyż chcemy przede wszystkim uhonorować i nagrodzić nasze stałe klientki. Poza tym nasz program realizuje także dwa inne, równie ważne cele. Jest okazją do zaistnienia marki na łamach prasy i magazynów branżowych oraz aktywnie wspiera inne narzędzia promocji, które wykorzystujemy w celu maksymalizowania wartości sprzedaży – tłumaczy powody uruchomienia programu lojalnościowego Bogumiła Jakubczyk-Cieślak – kierownik działu marketingu w firmie Corin.
Pabianicki producent bielizny prowadzi autorską politykę dystrybucyjną. W jej założeniach leży zrezygnowanie z usług hurtowni bieliźniarskich i wzięcie na siebie konieczności samodzielnego budowania sieci sprzedaży.

– Decyzję o zmianie polityki dystrybucyjnej podjęliśmy pięć lat temu. Wówczas to na fali zmian zrezygnowaliśmy z produkcji bielizny skierowanej do masowego odbiorcy. Postawiliśmy na droższe modele. Pod tym kątem rozpoczęliśmy budowę własnej marki. Zainwestowaliśmy w rozwój własnego działu handlowego. Dziś zatrudniamy wykwalifikowanych przedstawicieli handlowych, którzy reprezentują interesy przedsiębiorstwa przed właścicielami salonów i sklepów z bielizną. Spotykają się z nimi, informują o nowościach i dostarczają zamówione modele. Ten model dystrybucji w naszym przypadku spełnia stawiane przed nim zadania – mówi Bogumiła Jakubczyk-Cieślak. W nieco inny sposób Corin rozwija sprzedaż na rynkach zagranicznych. W tym przypadku nieocenione jest uczestnictwo w międzynarodowych imprezach targowych. Tam przedstawiana jest oferta i nawiązywane są kontakty handlowe. Sposób dystrybucji zależy od wartości sprzedaży i wielkości rynku. – Obecnie na rynkach zagranicznych nie możemy wdrożyć rozwiązań dystrybucyjnych opracowanych na potrzeby Polski. W kilku przypadkach korzystamy z pośrednictwa zewnętrznych przedstawicieli handlowych. Przyjęte rozwiązania sprawdzają się w praktyce i sprzedaż na rynki zagraniczne systematycznie rośnie – zapewnia Bogumiła Jakubczyk-Cieślak. Pabianicki Corin specjalizuje się w produkcji ekskluzywnej bielizny damskiej. Oferta składa się z biustonoszy, fig, body, gorsetów, bielizny nocnej oraz kostiumów kąpielowych. Firma korzysta z doświadczenia francuskich projektantów i konstruktorów bielizny. Bezpośrednio nadzorują oni i wspomagają pracę działu kreacji. W procesie produkcyjnym wykorzystywane są wyroby cieszące się ogólnoświatowym uznaniem sygnowane markami znanych producentów: Noyon, Dogi, Forster Rohner, Leveaux. Zaopatrują się w nie światowi potentaci: Lise Charmel, Simone Perel, Lejaby, La Perla, Nina Ricci.
reklama
Spis treściWydania archiwalne