bieliźniarstwo i pończosznictwo
Numer: 005 :: Eldar chce ubierać zamożne klientki

Eldar chce ubierać zamożne klientki (2122)

Łódzki producent bielizny, firma Eldar chce sprzedawać swoje wyroby również zamożnym klientkom. W tym celu uruchomiona została produkcja kolekcji o nazwie Exclusive. Składają się na nią wyroby wykonane ze specjalnie wyselekcjonowanych materiałów i dodatków. Kolekcja dostępna jest w innych niż standardowe kolorach, to znaczy dominują w niej błękity i róże. – Polskie klientki są mocno przywiązane do bielizny białej lub czarnej. Mimo to od pewnego czasu zaobserwowaliśmy, że te upodobanie ewoluuje. Zdecydowaliśmy się wprowadzić inne kolory, w kolekcji skierowanej do bardziej zamożnego klienta, ponieważ w naszym odczuciu to właśnie tej grupie łatwiej jest przełamywać pewne stereotypy i przyzwyczajenia. Liczymy zatem, że nasza nowa kolekcja spotka się z uznaniem rynku – mówi Anna Kapczyńska, Marketing Manager.

reklama

Nowa kolekcja to nie jedyna nowość w łódzkiej firmie. Eldar zapowiada także dalszą ekspansję na rynki zagraniczne. Myśli głównie o krajach Europy Zachodniej. – Zachodni kierunek eksportu umożliwia pozytywnie wpływ na nasz wynik finansowy. Pozwala także spróbować swoich sił w krajach, w których potrzeby konsumenckie stale się zmieniają. W ten sposób zdobywamy doświadczenia, z których czerpiemy, przygotowując ofertę na rynek polski – tłumaczy Anna Kapczyńska. Polskie wyroby bieliźniarskie na rynkach zagranicznych cieszą się coraz większą renomą. Dlatego też polscy producenci stali się stałymi uczestnikami międzynarodowych imprez targowych. Są one znakomitą okazją do nawiązania nowych kontaktów i zdobywania intratnych zamówień. Tą drogą podąża łódzki Eldar. Firma jest obecna na targach w Paryżu, Lyonie i Moskwie. Dzięki temu wartość sprzedaży eksportowej wynosi dziś aż 40% wszystkich przychodów firmy. – Bielizna jest specyficznym towarem. Niestety dopiero na rynkach stabilnych, jej sprzedaż można wspomagać rozwiniętymi programami promocyjnymi. Wcześniej jednak konieczne jest przeprowadzenie działań mających na celu wypromowanie marki i umocnienie marki w oczach klientów. To właśnie jest naszym celem na najbliższy rok – mówi szefowa działu marketingu w firmie Eldar. Łódzki producent ma zamiar rozwinąć promowanie produktów bezpośrednio w miejscach sprzedaży. Chce też włączyć w projekt promocji swojej marki hurtownie bielizny.
Eldar Firma Eldar została założona została w 1992 roku przez obecnych właścicieli, Ryszarda Pietrzyka i Mieczysława Rybczyńskiego. Przedsiębiorstwo zatrudnia dziś 160 osób i produkuje ponad 1,2 mln sztuk bielizny rocznie. Blisko 40% produkcji trafia na eksport.
reklama
Spis treściWydania archiwalne