bieliźniarstwo i pończosznictwo
Numer: 005 :: Zachodnie marki atakują reklamami

Zachodnie marki atakują reklamami (1832)

Po Triumphie przyszła kolej na Intimissimi. W marcu ruszyła kampania wizerunkowa tej marki. Na billboardach usytuowanych w centrach większych polskich miast oraz na przystankach autobusowych można było zobaczyć plakaty przedstawiające najnowszą kolekcję sygnowaną tą marką.

Kampania ma charakter wizerunkowy. To znaczy główny nacisk został położony na zapamiętanie marki. Taki sposób postępowania jest charakterystyczny dla zachodnich producentów wyrobów bieliźniarskich. Wykorzystując budżety reklamowe, skutecznie zabiegają o polskich klientów. Systematyczne działania reklamowe znacznie wpływają na stopień rozpoznawania marki przez finalnych konsumentów. W celu budowania świadomości marki wykorzystywane są przede wszystkim dwa nośniki reklamy – billboardy oraz reklama prasowa w czasopismach skierowanych do kobiet. Obok działań reklamowych na wysoki stopień rozpoznawalności zachodnich marek bielizny wpływa ma również polityka dystrybucji. Opiera się ona na sieci salonów firmowych usytuowanych m.in. w centrach handlowych. Obok Intimissimi widoczne dla finalnego klienta zabiegi reklamowe w środkach masowego komunikowania prowadzi także Triumph International (pisaliśmy o tym w poprzednim numerze magazynu). Marka Intimissimi powstała we Włoszech w 1996 roku. Obecnie jest spotykana w 809 sklepach, na terenie następujących państw: Australia, Chorwacja, Cypr, Czechy, Grecja, Węgry, Włochy, Meksyk, Polska, Portugalia, Wielka Brytania, Rosja, Słowenia, Hiszpania, Turcja i USA. Każdy sklep Intimissimi przypomina atmosferą i wyglądem typowy gust włoski. Zajmuje powierzchnię ok. 200 mkw. O nastrojowy wystrój dbają proste linie, klarowne, obszerne i rozświetlone pomieszczenia w sklepie, delikatne cieniowania w kolorze białym, ton po tonie, zaś wszystkie detale – zarówno wejście, jak i witryna oraz wnętrze sklepu – zostały tak pomyślane, aby wzmocnić komunikację i wyobrażenie marki Intimissimi.
reklama
Spis treściWydania archiwalne