bieliźniarstwo i pończosznictwo
Numer: 006 :: Adrian reklamuje się na bilbordach

Adrian reklamuje się na bilbordach (3412)

Pabianicki producent rajstop i skarpet pragnie zwiększyć sprzedaż swoich produktów. W tym celu sięga po reklamę zewnętrzną. Na billboardach usytuowanych w większych miastach prezentuje swoje wyroby.
Niestety, mimo usilnych prób nie udało nam się porozmawiać z właścicielką firmy. Za pośrednictwem pracownika otrzymaliśmy informację, że firma nie jest zainteresowana bezpłatnym publikowaniem materiałów dotyczących realizowanej polityki reklamowej.

reklama

Na próżno także szukać takich informacji na firmowej stronie internetowej. Mimo że projektant przewidział możliwość publikowania ważnych z punktu widzenia klienta informacji – uznano, że kampania billboardowa nie jest takim wydarzeniem.
Przeglądając firmową witrynę internetową firmy Adrian, zwróciliśmy także uwagę na pewne niedociągnięcia. Witryna internetowa mająca za zadanie dostarczać informacji o przedsiębiorstwie jest w dużej mierze niedokończona. Dział promocje, choć jest widoczny – nie zawiera żadnych informacji poza słowem “treść”. Podobnie jest w przypadku odnośnika o nazwie “Index”. Dużym niedociągnięciem jest także brak innych wersji językowych – choć stosowne ikonki zamieszczone są na stronie głównej. Poza tym konsumenta, który zdecydował się zaczerpnąć informacji o firmie pod wpływem reklamy zewnętrznej, może zniechęcić także częściowy brak polskich liter w tekstach opublikowanych na stronie producenta skarpet i rajstop.

Pabianicki producent skarpet i rajstop do promowania swojej marki wykorzystuje także prasę. W marcu br. w jednym z wydań Gazety Wyborczej reklama firmy ukazała się w dodatku reklamowym wydanym przez właściciela sieci handlowej Biedronka, do której Adrian dostarcza swoje produkty.
Sieć handlowa Biedronka może mieć w tym roku kłopoty. Na początku kwietnia obecny minister sprawiedliwości Zbigniew Ziobro zapowiedział przeprowadzenie śledztwa w sprawie wyzysku w tej sieci sklepów. Policjanci przesłuchają 20 tys. pracowników Biedronek.
O wykorzystywaniu pracowników sieci Biedronka głośno zrobiło się w 2004 r. Wtedy zapadł pierwszy wyrok. Obecnie przed sądami toczy się kilkadziesiąt podobnych procesów w sprawie niezapłaconych nadgodzin i o utratę zdrowia wskutek nieludzkich warunków pracy.

reklama
Spis treściWydania archiwalne