bieliźniarstwo i pończosznictwo
Numer: 006 :: Wirtualna sprzedaż bielizny ma się dobrze

Wirtualna sprzedaż bielizny ma się dobrze (2095)

Własciciele wirtualnych placówek handlowych twierdzą, że wykorzystywanych przez nich sposób dystrybucji wyrobów bieliźniarskich ma przed sobą dobre perspektywy. Z roku na rok coraz więcej klientów w ten sposób dokonuje zakupów.
Część z przebadanych przez nas sklepów w związku ze wzrostem zainteresowania klientów elektroniczną formą realizowania zakupów przygotowuje się do wprowadzenia nowych programów promocyjnych, które mają za zadanie zdobyć lojalność internautów. Jednym z takich e-sklepów jest serwis www.bieliznapolska.pl

reklama

Sklep istnieje od dwóch lat. Jego założyciele wcześniej zajmowali się handlem wyrobami bieliźniarskimi w tradycyjny sposób. Zdecydowali się jednak zmienić formę realizowania transakcji. – Prowadzenie e-sklepu wiąże się z dużo niższymi kosztami stałymi. Pozwala to skupić działania na systematycznym zdobywaniu klientów – mówi Radzisław Dubiel, właściciel sklepu bieliznapolska.pl.

W najbliższym czasie zostanie uruchomiony program lojalnościowy. Za jego pośrednictwem klienci będą zbierać punkty, które następnie będą mogli wymienić na nagrody. Właściciele serwisu bieliznapolska.pl liczą, że w ten sposób zbudują sobie grono stałych klientów. – Stali odbiorcy są najważniejszym zasobem każdej placówki handlowej. Dzięki nim można szacować przychody, a w związku z tym realizować także inwestycje związane z popularyzacją sklepu lub wejściem na inne rynki – tłumaczy Radzisław Dubiel.
Takie właśnie plany długookresowe ma warszawska firma. Oprócz programu lojalnościowego, chce także wypromować na rynku amerykańskim sklep z polską bielizną.
Polscy producenci wyrobów bieliźniarskich są w większości otwarci na nowinki dystrybucyjne. Większość z nich prowadzi swoje e-sklepy i nie jest zainteresowana umieszczaniem swoich produktów w innych internetowych placówkach handlowych. Najczęściej wymienianym utrudnieniem wskazywanym przez właścicieli e-sklepów jest zakaz publikowania zdjęć produktów. – Część firm kategorycznie zabrania umieszczania w moim sklepie zdjęć swoich produktów. Taka sytuacja działa na niekorzyść producenta, gdyż o zakupie danego modelu przez internet decyduje jakość dostarczonej fotografii. Z analizy danych sprzedażowych wykonanych na potrzeby mojego sklepu wynika, że produkty z profesjonalnymi, przemyślanymi zdjęciami sprzedają się o wiele lepiej niż te, w których zdjęcie jest wykonane metodą “garażową”. Całe szczęście, że jak do tej pory kilku producentów prowadzi taką szkodliwą politykę. W moim odczuciu wkrótce będą musieli ją zmienić – mówi Radzisław Dubiel

www.bieliznapolska.pl Sklep www.bieliznapolska.pl istnieje od dwóch lat. W zeszłym roku firma została zaliczona przez tygodnik “Wprost” do grona dziesięciu najlepszych sklepów internetowych w kategorii: bielizna, odzież, obuwie.
reklama
Spis treściWydania archiwalne