bieliźniarstwo i pończosznictwo
Numer: 006 :: Złote Tarasy kuszą znane marki

Złote Tarasy kuszą znane marki (2188)

Usytuowanie sklepu z bielizną w jednym z dużych centrów handlowych jest dobrym sposobem na promowanie marki w oczach klientów. Wiedzą o tym zachodnie firmy, które sytuują swoje placówki w miejscach o możliwie wysokiej renomie oraz popularności. Wkrótce w Warszawie nastąpi otwarcie kolejnego dużego centrum handlowego. Tym razem po wielu perypetiach o klientów zaczną zabiegać Złote Tarasy.

reklama

Już teraz wiadomo, że klientów mają przyciągnąć sieci sklepów, których jeszcze w Polsce nie ma. Pojawią się zatem nowe marki.
W odpowiedzi na pojawienie się na warszawskim rynku nowego konkurenta – pozostałe centra handlowe zapowiadają wprowadzenie do swoich galerii ekskluzywnych marek. W tym kierunku zamierza pójść Blue City, Wola Park oraz Promenda.

reklama
Spis treściWydania archiwalne