bieliźniarstwo i pończosznictwo
Numer: 007 :: Od redakcji

Od redakcji (1943)

Prezentujemy kolejny numer naszego magazynu. Na jego łamach publikujemy gorące aktualności z branży bieliźniarskiej i pończoszniczej. Okres poświąteczny to początek imprez zarówno targowych jak i organizowanych przez liczących się producentów i dystrybutorów.
W tym numerze znajdą Państwo sprawozdanie z jednej z takich imprez, w której uczestniczył wysłannik naszej redakcji.
Polskie firmy bieliźniarskie i pończosznicze coraz częściej sięgają po narzędzie promocji jakim jest event marketing. Organizowane imprezy często są połączone z pokazami. Jednak standardem stają się spotkania na których zaproszeni goście biorą udział w profesjonalnie przygotowanych grach i zabawach terenowych. Dzięki organizacji tego typu wydarzeń firma buduje swój wizerunek w swoim najbliższym otoczeniu biznesowym. Nawiązywane są osobiste kontakty co jest niezwykle pomocne w późniejszym kooperowaniu. Zostaje zmniejszony dystans i współpraca handlowa nabiera bliższego charakteru. Z naszych informacji wynika także, że cykliczne organizowanie tego typu przedsięwzięć korzystnie wpływa na wielkość realizowanych zamówień.
W kolejnych numerach Magazynu Bieliźniarstwo i Pończosznictwo postaramy się przybliżyć naszym czytelnikom problematykę związaną z organizacją spotkań integracyjnych. Wiedza ta będzie mogła być wykorzystana w trakcie samodzielnej organizacji takiej imprezy.

W imieniu redakcji
Jarosław Chojnacki

reklama
Spis treściWydania archiwalne