bieliźniarstwo i pończosznictwo
Numer: 007 :: Triumph International wykorzystuje Mundial

Triumph International wykorzystuje Mundial (1724)

Firma Triumph International, producent bielizny wprowadza na rynek nową kolekcję okolicznościową. Tym razem do zwiększenia sprzedaży swoich produktów pragnie wykorzystać zbliżające się Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej, które rozpoczną się w czerwcu w Niemczech.
Komplet specjalny składa się z biustonosza i stringów. O jego specjalności świadczy fakt ozdobienia go motywem piłki footballowej i flag narodowych krajów, które zakwalifikowały się do tych prestiżowych rozgrywek.

reklama

Jak udało nam się dowiedzieć Triumph International zdecydował się na wprowadzenie “mundialowej kolekcji” pod wpływem dobrych wyników sprzedażowych limitowanych okolicznościowych kolekcji z okazji Walentynek, Halloween.
Na tegoroczne Walentynki do sklepów i salonów trafiła limitowana kolekcja dziennej bielizny marki Sloggi, „Sloggi Little Heart”, która składa się z koszulki i majteczek wykonanych z elastycznego tiulu.
Wprowadzanie wersji limitowanych określonego produktu stanowić ma dodatkową zachętę do dokonania zakupu. Metoda ta polega na wykorzystaniu np. popularnego święta lub cieszącego się popularnością wydarzenia do oznaczenia produktu lub zmodyfikowania jego konstrukcji.
Na polskim rynku bieliźniarskim wysyp ofert specjalnych następuje najczęściej przed Walentynkami (14 luty). Producenci uznali bowiem, że te specyficzne i zapożyczone z kultury amerykańskiej święto nadaje się do obdarowywania osoby najbliższej prezentem o zabarwieniu seksualnym. Takim właśnie produktem jest uwodzicielska bielizna opakowana w gustowne opakowanie.
W branży pończoszniczej apogeum sprzedaży skarpet zamkniętych w serie limitowane przypada na okres przed świętami Bożego Narodzenia. Wówczas na rynku jest miejsce na zaoferowanie droższych modeli – warunek to dodanie wyjątkowego opakowania. Z takiej formy promowania swoich wyrobów zadbał m.in. Hednderson.

reklama
Spis treściWydania archiwalne