bieliźniarstwo i pończosznictwo
Numer: 009 :: Italian Fashion stawia na odważne wzornictwo

Italian Fashion stawia na odważne wzornictwo (1902)

Italian Fashion – producent bielizny z Zielonki koło warszawy wprowadza do sprzedaży kolekcję wiosna/lato 2006. Kolejne produkty mają pojawiać się sukcesywnie w sklepach i salonach.
Zdaniem producenta kolekcja Wiosna / Lato 2006 charakteryzuje się oryginalnością i indywidualnością. Przeznaczona jest dla kobiet z różnych grup wiekowych i zawodowych, jak również dla młodzieży, która akceptuje bieliznę wygodną, modną a zarazem atrakcyjną cenowo.
Główną część nowej oferty stanowią dwuczęściowe komplety z bawełny z domieszką elastanu tj. koszulki na wąskich ramiączkach z figami o różnych fasonach (charakterystyczne fasony o obniżonej talii).

reklama

Linia Motyw stworzona jest dla kobiet które lubią żywe, mocne kolory i wyraziste nadruki. Wzór figur geometrycznych zaklętych w tych modelach zapewni, że każda kobieta zostanie w niej zauważona.
Kolejnym nowym wzorem jest model Muza. Składa się on z koszulki, której ważnym elementem jest wąskie ramiączko z motywami kwiatowymi i kontrastową koronka.
Inną koszulką, która właśnie trafia du punktów sprzedaży jest koszulka Sukces. Wykonano ją z elastycznej koronki o motywie kwiatowym, której wdzięku dodaje delikatna, satynowa tasiemka.
W nowej kolekcji Italian Fashion znaleźć można także koszule nocne, piżamy i szlafroki.
Firma Italian Fashion powstała w 1990 roku w Zielonce koło Warszawy, od początku istnienia zajmuje się produkcją bielizny osobistej nocnej i dziennej; damskiej, męskiej i dziecięcej. Wyroby dostępne są sklepach bieliźniarskich.

reklama
Spis treściWydania archiwalne