bieliźniarstwo i pończosznictwo
Numer: 009 :: Konrad przygotowuje kolekcję jesienno-zimową

Konrad przygotowuje kolekcję jesienno-zimową (2175)

Firma Konrad, producent ekskluzywnej bielizny damskiej z Pęczniewa koło Łodzi kończy przygotowania do rozpoczęcia produkcji nowej kolekcji – jesień-zima 2006/2007. Jako pierwsi prezentujemy fotograficzną relację z imprezy.
W pierwszy weekend maja w Strykowie pod Łodzią odbył się pokaz projektów bielizny przygotowanej na sezon jesienno-zimowy. W imprezie uczestniczyli przedstawiciele liczących się polskich hurtowni bieliźniarskich.
Konrad zaprezentował łącznie 25 kompletów i poprosił zebranych o dokonanie oceny poszczególnych wzorów. Na podstawie badania zostanie wybranych 15-17 projektów, które wzbudziły największe zainteresowanie.

Uczestnicy pokazu z zainteresowaniem zapoznali się z propozycjami i ocenili je pozytywnie, choć nie potrafili wskazać zdecydowanego faworyta.
Autorka kolekcji – Ewa Michalak, w rozmowie z Magazynem „Bieliźniarstwo & Pończosznictwo” podkreśliła, że zaproponowane wzory są zgodne ze światowymi tendencjami, wnoszą do nich jednak popularne w Polsce rozwiązania. Zdaniem projektantki nowa kolekcja bielizny spotka się z uznaniem klientek. Do gustu ma im przypaść interesujące wzornictwo oraz wysoka jakość wykorzystanych materiałów.
W swoim wystąpieniu powitalnym Zbigniew Zdzirski – właściciel firmy Konrad – poinformował zgromadzonych, że nowa kolekcja jest przygotowana z myślą o klientach z kraju i zagranicy. W związku z tym w pewnych rozwiązaniach technicznych zdecydowano się na kompromis. Kończąc wystąpienie prezes odniósł się także do polskiego rynku dystrybucji wyrobów bieliźniarskich. Stwierdził, że w najbliższym czasie firma przystąpi do weryfikacji umów z niektórymi hurtowniami. Konrad nie chce współpracować z hurtowniami, które promują wyroby pochodzenia azjatyckiego.
Założona w 1990 roku firma bieliźniarska Konrad z roku na rok poprawia swoją sytuację ekonomiczną i zdobywa coraz większe udziały w rynku. Systematycznie rozwija sprzedaż eksportową. Jej udział w ogólnych obrotach firmy sięgnął w 2005 roku – 70 proc. Biustonosze, gorsety, body, koszulki oraz figi z Pęczniewa są dostępne niemalże we wszystkich krajach Europy Zachodniej. Konrad intensyfikuje także działania na wschodzie. Chce, aby sprzedaż w tamtym rejonie zdecydowanie się powiększyła. – Wschód to ogromny i chłonny rynek. Zdobycie serc tamtejszej klienteli gwarantuje pozyskanie dalszych kapitałów na rozwój i inwestycje – zapowiada Konrad Zdzirski – szef pionu marketingu.
Mocniejsze wejście na rynki wschodnie ma stać się łatwiejsze po ukończeniu, w tej chwili planowanej, inwestycji. W przyszłym roku ma ruszyć budowa nowego zakładu produkcyjnego. Jego uruchomienie pozwoli na zwiększenie produkcji oraz zapewnienie ciągłości dostaw – co jest niezbędnym elementem sprawnie funkcjonującej polityki marketingowej każdej firmy.
Konrad jest firmą nowocześnie zarządzaną i potrafiącą wykorzystywać środki jakie oferuje Unia Europejska. Do tej pory udało się pozyskać fundusze m.in. na wdrożenie i certyfikowanie systemu zarządzania jakością ISO. Natomiast obecnie firma stara się o dofinansowanie planowanych inwestycji infrastrukturalnych.
Rozwój obszaru produkcji to tylko część bogatych planów Konrada. Właściciel firmy zapowiada, że już w przyszłym roku uruchomione zostaną szerokie działania zmierzające do popularyzacji marki wśród klientów indywidualnych. Teraz opracowywana jest koncepcja marketingowa. – Chcemy, aby nasza marka była rozpoznawana przez polskie Panie. Zdajemy sobie sprawę z tego, że nie uda się tego osiągnąć podejmując jednorazowe działania promocyjne. Planujemy zatem serię takich działań. Przy ich projektowaniu wykorzystamy doświadczenie rodzimych firm bieliźniarskich oraz sposoby działania światowych potentatów w tej branży – mówi Konrad Zdzirski.

Poniżej jako pierwsi prezentujemy reportaż z pokazów, które odbyły się 5 maja br. w Strykowie. Kliknij aby powiększyć.

reklama
Spis treściWydania archiwalne