bieliźniarstwo i pończosznictwo
Numer: 009 :: Od redakcji

Od redakcji (1981)

Po dwutygodniowej przerwie prezentujemy dziewiąty numer naszego magazynu. Tradycyjnie już przedstawiamy w nim relacje z imprez organizowanych przez liczących się polskich producentów bielizny.
W ubiegłym tygodniu przedstawiciele redakcji uczestniczyli w pokazie organizowanym przez firmę Konrad. Impreza stała się okazją do przeprowadzenia wielu interesujących rozmów dotyczących polskiego rynku bielizny. Na ich podstawie możemy z całą stanowczością stwierdzić, że nasza branża systematycznie się rozwija. Producenci i dystrybutorzy coraz częściej sięgają po nowoczesne rozwiązania z dziedziny marketingu, zarządzania i promocji. Wdrażają także sprawdzone na świecie metody zarządzania personelem oraz powoli decydują się na masowe popularyzowanie swojej marki w oczach finalnych klientów.
O wysokiej jakości polskich wyrobów bieliźniarskich świadczy fakt, że wpływy ze sprzedaży eksportowej z roku na rok rosną i wielu przypadkach są wyższe od tych pochodzących z rynku krajowego.
Zachęcamy do lektury.

Z poważaniem
Jarosław Chojnacki

reklama
Spis treściWydania archiwalne