bieliźniarstwo i pończosznictwo
Numer: 010 :: Branżę pończoszniczą czekają zmiany

Branżę pończoszniczą czekają zmiany (2620)

Jacek Chludziński, właściciel hurtowni Raj-Pol specjalnie dla czytelników Magazynu Bieliźniarstwo & Pończosznictwo ocenia sytuację w branży.

Redakcja: Jaka jest obecnie sytuacja w branży pończoszniczej? Jaki ma ona wpływ na producentów i dystrybutorów rajstop i pończoch?

Jacek Chludziński: Polska branża pończosznicza cały czas ewoluuje. Nie są to jednak zmiany typowo produktowe. W tej dziedzinie nie należy spodziewać się spektakularnych przeobrażeń ani nowych produktów. Spodziewam się natomiast, że w ciągu najbliższych lat nastąpią zmiany w zakresie sposobu hurtowej dystrybucji wyrobów pończoszniczych. Internet stanie się podstawowym sposobem komunikowania się przedsiębiorców między sobą. Znikną obawy i problemy techniczne. Większość transakcji będzie odbywać się za pośrednictwem sieci. Pocztą elektroniczną będą wysyłane zarówno zamówienia jak i faktury. Takie są obecnie tendencje w wielu branżach. Dlatego też już teraz ważne jest aby przenosić część działalności w kierunku internetu.

reklama

Hurtownia Raj-Pol, którą kieruję nastawiona jest na wdrażanie innowacji. Jesteśmy zainteresowani wprowadzaniem nowinek technicznych oraz nowych rozwiązań z zakresu zarządzania i sprzedaży. Naszym celem jest ciągłe dostosowywanie naszej oferty usługowej do wymagań zmieniającego się rynku. Teraz pracujemy nad nowym pakietem usług skierowanych głównie do producentów. Chodzi nam o projektowanie i prowadzenie wspólnych akcji promocyjnych.
Innym równie ważnym obszarem, który cały czas rozwijamy jest sprzedaż elektroniczna. Pod adresem www.dobrerajstopy.com prowadzimy największą w Polsce platformę handlu hurtowego artykułami pończoszniczymi. Dzięki niej możemy zaproponować naszym dostawcom możliwość eksponowania towarów 24 godziny na dobę oraz ich dostępność na całym świecie. Efekty tej działalności są coraz bardziej widoczne, a realizowanie internetowych zamówień pochodzących z zagranicy jest dla nas codziennością.

reklama
Spis treściWydania archiwalne