bieliźniarstwo i pończosznictwo
Numer: 010 :: Viking-Sport zmienia przyzwyczajenia kibiców

Viking-Sport zmienia przyzwyczajenia kibiców (2247)

Firma Viking-Sport z Nowogrodźca, specjalizująca się w produkcji skarpet sportowych wprowadziła do sprzedaży nową linię wyrobów – Viking Max Hall. Nowy produkt został zaprojektowany przy współpracy sportowców uprawiających zarówno zespołowe gry sportowe i sporty indywidualne – zawodowo, a także amatorsko.
Na rynek, do masowej dystrybucji trafił wzór z nadrukowanym polskim godłem państwowym. Zdaniem producenta, skarpety Viking Max Hall znajdą nabywców wśród fanów piłki nożnej oraz osób zainteresowanych rozpoczynającym się na początku czerwca, mundialem.
Przykład firmy z Nowogrodźca pokazuje, że polscy producenci wyrobów bieliźniarskich i pończoszniczych coraz częściej potrafią wykorzystywać wydarzenia okolicznościowe, które w wielu przypadkach stają się bodźcem do dokonania zakupów.

reklama

Właściciel firmy twierdzi, że w Polsce skarpety ze specjalnym nadrukiem nie są jeszcze tak popularne. Jego zdaniem sytuacja ta powoli będzie się zmieniać.
Tegoroczne mistrzostwa Świata w piłce nożnej skłoniły już np. Truimph International do wprowadzenia do sprzedaży specjalnej kolekcji mundialowej (pisaliśmy o tym w Nr 7-8/2006 Magazynu Bieliźniarstwo i Pończosznictwo).
Firma Viking-Sport specjalizuje się w produkcji skarpet sportowych. W procesie produkcyjnym wykorzystuje nowoczesne technologie. Produkowane skarpety ze względu na swe walory użytkowe i estetyczne znakomicie nadają się dla osób uprawiających turystykę rowerową, wsiadających na rower dla zdrowia i relaksu oraz jako uzupełnienie ubioru sportowego na co dzień.
Viking-Sport sprzedaje swoje wyroby nie tylko na rynku krajowym. Część produkcji trafia do krajów Unii Europejskiej, USA i Kanady.

Specjalną usługą w ofercie firmy jest możliwość wyprodukowania serii skarpet z indywidualnym napisem i logotypem. Klienci, którzy odwiedzą serwis firmowy mogą samodzielnie zaprojektować swoje skarpety i zobaczyć jak będą prezentowały się one w rzeczywistości.
reklama
Spis treściWydania archiwalne