bieliźniarstwo i pończosznictwo
Numer: 011 :: CH Maximus wychodzi ze sprzedaży hurtowej

CH Maximus wychodzi ze sprzedaży hurtowej (2934)

Otwarte rok temu w podwarszawskim Nadarzynie Centrum Handlowe Maximus zamierza szerzej otworzyć swoje podwoje dla klientów indywidualnych i tym samym całkowicie zmienić oblicze. W pierwotnych założeniach w Maximusie miało funkcjonować centrum handlu hurtowego. Jednak pod wpływem sytuacji rynkowej obecnie blisko 80 proc. transakcji ma już charakter detaliczny. Zarząd centrum zdecydował zatem o kolejnych inwestycjach – budowie nowych czterech hal. Stoiska w nich usytuowane mają mieć charakter tradycyjnych sklepów prowadzących działalność detaliczną.

reklama

Zdaniem zarządu Centrum nowe powierzchnie zakłócą porządek na rynku i przyciągną klientów zaopatrujących się dziś w galeriach i centrach handlowych zlokalizowanym w Warszawie.
Zmiana kierunku działania CH Maximus jest dobrą informacją dla właścicieli warszawskich hurtowni bielizny i rajstop. Właściciele sklepów detalicznych zwracają bowiem coraz większą uwagę na to czy firmy dystrybucyjne, w których się zaopatrują nie niszczą tradycyjnych kanałów dystrybucji (producent-hurtownik-detalista-konsument).

CHH Maximus Centrum zostało otwarte 17 maja 2005 roku w Nadarzynie pod Warszawą. Jest obecnie największą turecką inwestycją w Polsce, jej wartość to 70 mln dolarów (210 mln zł). Inwestorem są tureckie koncerny Nurol i Mesa. W czterech halach o łącznej powierzchni 100 tys. mkw mieści się aż 700 hurtowni z branży bieliźniarskiej, tekstylnej, odzieżowej oraz AGD/RTV. Wokół hal zbudowano parkingi mogące pomieścić 2400 samochodów.
reklama
Spis treściWydania archiwalne