bieliźniarstwo i pończosznictwo
Numer: 011 :: Firma Italian Fashion uruchomiła nowy program lojalnościowy

Firma Italian Fashion uruchomiła nowy program lojalnościowy (2528)

Firma Italian Fashion – producent ekskluzywnej bielizny z podwarszawskiej Zielonki 15 maja uruchomił nowy program lojalnościowy pod nazwą: “Punkty za bieliznę, bielizna za punkty”. Grupą docelową podjętych działań są klienci indywidualni.
Aby wziąć udział w akcji promocyjnej należy dokonać zakupu w sklepie oznaczonym specjalnymi plakatami, wypełnić i zachować kupon.

reklama

W zamyśle akcja ma spowodować zwiększenie częstotliwości dokonywania zakupów bielizny sygnowanej marką Italian Fashion, gdyż wartość nagrody zależy od wielkości poniesionych wydatków – jedna wydana złotówka to jeden punkt promocyjny. Organizator zaproponował trzy kategorie nagród.
W momencie kiedy ogólna wartość zakupów zamknie się w kwocie od 160 do 249 zł uczestnik może odebrać produkt sygnowany marką Italian Fashion o wartości 10% kwoty zakupów. Tak więc w przypadku dokonania zakupów za łączną kwotę 180 zł – uczestnik promocji może wybrać produkt spośród np. fig damskich.
Jeśli uczestnik dokona zakupów o wartości 250-499 zł lub wyższej – będzie mógł wybrać produkt o wartości 12% wydanej kwoty. W przypadku gdy wartość zakupów przekroczy 500 zł – będzie to 15%.

Organizator akcji zastrzega jednak w regulaminie, że każdorazowych zakupów należy dokonywać w tym samym punkcie sprzedaży. Ten punkt świadczy o tym, że Italian Fashion dba o salony z którymi współpracuje i wspomaga ich działalność.
Programy lojalnościowe pojawiły się na polskim rynku w drugiej połowie lat 90. W branży bieliźniarskiej są jeszcze słabo wykorzystywane. Mimo to decyzja o ich prowadzeniu odbija się pozytywnym echem wśród konsumentów. Jest dowodem na to, że firma organizująca program lojalnościowy zabiega o ich względy.
Firma Italian Fashion powstała w 1990 roku w Zielonce koło Warszawy, od początku istnienia zajmuje się produkcją bielizny osobistej nocnej i dziennej; damskiej, męskiej i dziecięcej. Wyroby dostępne są sklepach bieliźniarskich.

reklama
Spis treściWydania archiwalne