bieliźniarstwo i pończosznictwo
Numer: 012 :: TVN Styl w zasięgu polskich producentów bielizny i rajstop

TVN Styl w zasięgu polskich producentów bielizny i rajstop (2295)

Należący do grupy ITI kanał tematyczny TVN Styl zmienił swoje oblicze. Właściciele stacji zdecydowali się na inny niż do tej pory dobór audycji. W nowej ramówce ma znaleźć się więcej programów poradnikowych, a mniej relacji z pokazów uznanych i zarazem drogich, światowych marek. To ma przyciągnąć przed telewizory kobiety zainteresowane modą, zdrowiem i urodą.

reklama

Do tej pory polscy producenci bielizny i rajstop bardzo rzadko sięgali po reklamę telewizyjną, która charakteryzuje się bardzo szerokim zasięgiem. Jako przykład można wymienić producenta rajstop firmę Ferax, właściciela marki Gatta. Teraz sytuacja może się zmienić.
TVN Styl gromadzi przed ekranami właściwą grupę docelową działań reklamowych jeśli chodzi o oferowany asortyment. Co ważne stacja proponuje także atrakcyjne ceny emisji spotów. Trzydziestosekundowy film reklamowy można wyemitować już za 200 zł.

reklama
Spis treściWydania archiwalne