bieliźniarstwo i pończosznictwo
Numer: 012 :: Właściciele sklepów z bielizną

Właściciele sklepów z bielizną (2148)

Szanowni Państwo

Kapryśny koniec maja i nagłe ochłodzenie negatywnie wpływają na wielkość sprzedaży bielizny. Klientki cały czas nie mają okazji zaprezentowania się w letnich kreacjach, do których najczęściej kupują nowe biustonosze.
Na niskie temperatury i deszczową pogodę narzekają przede wszystkim sprzedawcy detaliczni, którzy do tej pory właśnie w maju odnotowywali największy wzrost obrotów. Coraz częściej słychać także obawy, że nadchodzące lato będzie chłodne, a co za tym idzie nie uda się wypracować dostatecznie wysokich zysków zapewniających utrzymanie punktów sprzedaży w okresie jesienno zimowym.
W tym numerze znajdą Państwo dwa artykuły analityczne. W pierwszym z nich przedstawiamy wybrane opakowania, dokonujemy ich porównania. Materiał na pewno przyda się tym producentom, którzy zamierzają wprowadzić na rynek nowe wzory pudełek.
W drugim tekście dokonujemy przeglądu dostępnych w Polsce platform aukcyjnych. Porównujemy je pod kątem udziału bielizny w ogólnym asortymencie sprzedaży. Należy na wstępie podkreślić, że dystrybucja bielizny i rajstop przy wykorzystaniu serwisów aukcyjnych staje się coraz bardziej popularna. W Polsce pokutuje opinia, że jeśli coś sprzedawane jest za pośrednictwem np. Allegro to musi być od razu tańsze. Praktyka pokazuje jednak, że nie jest tak w każdym przypadku.
W kolejnym numerze przedstawimy raport dotyczący opakowań w branży pończoszniczej. Przedstawimy także postać właściciela hiszpańskiej firmy Zara.
Również za tydzień uruchomimy specjalny serwis Magazynu Bieliźniarstwo & Pończosznictwo – Nowe Kolekcje. Na jego łamach publikować będziemy fotografie i opisy nowych produktów pojawiających się na polskim rynku. Zaczniemy od zaprezentowania wzorów strojów kąpielowych.

reklama
Spis treściWydania archiwalne