bieliźniarstwo i pończosznictwo
Numer: 013 :: O bieliźnie i rajstopach

Archiwum

Duże odzieżowe sieci handlowe wykorzystują bieliznę w reklamach

Na przełomie maja i czerwca duzi gracze na krajowym rynku bielizny i rajstop ruszają z masowymi kampaniami reklamowymi. W tym roku co prawda nie ma wśród nich krajowych producentów, lecz mimo to sytuację można uznać za pomyślną dla wszystkich podmiotów działających w branży.

Włoska Calzedonia odświeża wizerunek w Polsce

Obecna w Polsce włoska sieć sklepów Calzedonia, w której dostępna jest bielizna, kostiumy kąpielowe, wyroby z lycry i microfibry rozpoczęła billboardową kampanię reklamową. Bilboard przedstawia trzy modelki prezentujące najnowsze kolekcje letnie.

Ewa Bien stawia na intensywne kolory

Powoli zbliża się okres mocniejszego słońca, czas wyjazdów, urlopów i błogiego lenistwa. Wiele z Was swój wypoczynek zaplanuje na gorących plażach, basenach lub opalając się gdzieś nad rzeczką. Rodzi się pytanie, co w tym sezonie jest modne na plaży.

Producenci bielizny i rajstop ruszają na Body Look i Bodytex

Europejscy i światowi producenci bielizny damskiej i męskiej spotkają się pod koniec lipca w Diisseldorfie (Niemcy). W dniach 23-25 lipca br. odbędą się tam Międzynarodowe Targi Bielizny, Mody Plażowej i Pończosznictwa.

Le Groupe Chantelle inwestuje w kapitał ludzki

W maju działająca w Polsce francuska grupa Chantelle została uhonorowana tytułem Solidny Pracodawca roku 2005 ziemi świętokrzyskiej.

reklama
Spis treściWydania archiwalne