bieliźniarstwo i pończosznictwo
Numer: 013 :: Duże odzieżowe sieci handlowe wykorzystują bieliznę w reklamach

Duże odzieżowe sieci handlowe wykorzystują bieliznę w reklamach (1791)

Szanowni Państwo

Na przełomie maja i czerwca duzi gracze na krajowym rynku bielizny i rajstop ruszają z masowymi kampaniami reklamowymi. W tym roku co prawda nie ma wśród nich krajowych producentów, lecz mimo to sytuację można uznać za pomyślną dla wszystkich podmiotów działających w branży.
Dzieje się tak, ponieważ wyjście do klienta z przekazem informacyjnym pobudza jego potrzeby z zakresu zakupu nowych wyrobów bieliźniarskich. Co prawda w tym momencie mocno reklamowane są kostiumy kąpielowe, nie przeszkadza to jednak w kreowaniu potrzeb dotyczących klasycznej bielizny damskiej. Klient pojawia się bowiem w sklepie. Od skuteczności materiałów wspierających sprzedaż bezpośrednio w miejscu sprzedaży zależy czy konsument zwróci uwagę na inne produkty. W powstaniu sytuacji sprzedażowej dużą rolę odgrywa postawa sprzedawcy i jego umiejętności interpersonalne.
Z dostępnych informacji wynika jednak, że ten ostatni, a zarazem najważniejszy obszar marketingu jest niedoceniany przez producentów bielizny. Szkolenia dla sprzedawców to na polskim rynku jeszcze rzadkość. Sytuacja ta będzie musiała w najbliższych latach ulec zmianie.
Zorganizowanie szkoleń dla sprzedawców detalicznych bielizny nie jest trudne. Sposobem na to może być nawiązanie współpracy z hurtowniami i uruchomienie serii tzw. dni otwartych, kiedy przy okazji prezentacji np. nowych kolekcji można także przeprowadzać krótkie szkolenia z zakresu procesów sprzedażowych.
Redakcja Magazynu Bieliźniarstwo & Pończosznictwo jest w trakcie przygotowania przejrzystych materiałów informacyjnych. Zostaną one opublikowane w jednym z najbliższych numerów. Pragniemy także zaznaczyć, że jesteśmy w stanie pomóc producentom lub dystrybutorom w fazie przygotowania i przeprowadzenia szkoleń. Zapraszamy do współpracy.

Z poważaniem
Jarosław Chojnacki

reklama
Spis treściWydania archiwalne