bieliźniarstwo i pończosznictwo
Numer: 015 :: O bieliźnie i rajstopach

Archiwum

Początek wakacji negatywnie wpływa na wielkość sprzedaży rajstop, skarpet i ekskluzywnej bielizny

Przed tygodniem zaczęły się wakacje. Czas wytchnienia i wypoczynku i jednocześnie jeden ze słabszych okresów dla przedsiębiorstw handlowych. Tradycyjnie już, pierwsze upalne dni spowodowały zastój w branży pończoszniczej. Wysoka temperatura nie sprzyja noszeniu rajstop, a w związku z tym obroty firm wyspecjalizowanych w handlu tym asortymentem znacznie spadają.

Bielizna Italian Fashion nagrodzona złotym godłem "LAUR KONSUMENTA"2006

Wyroby bieliźniarskie produkowane przez firmę Italian Fashion z podwarszawskiej Zielonki zostały nagrodzone złotym godłem “LAUR KONSUMENTA“2006 w kategorii “Bielizna przyjazna ciału”.

Rosnące przychody LPP pomogą nowej marce bielizny

Właściciel marki Henderson – gdańska spółka LPP podsumowała pierwszy kwartał tego roku. Z raportu wynika, że firma odnotowała 5 proc. wzrost sprzedaży w stosunku do ubiegłorocznych wyników.

La Perla stawia na limitowane serie bielizny

Włoski producent ekskluzywnej bielizny firma La Perla rozwija sprzedaż limitowanych serii garderoby. Zdaniem przedstawicieli firmy taka strategia z powodzeniem buduje świadomość marki w oczach zamożnych klientów.

Wraz z gorsetami umarła część kobiecości

W 1903 roku po raz pierwszy zaprezentowano sukien o kroju koszul. Zdaniem wielu znawców ta data była przełomem w obecnym postrzeganiu kobiecości. Porzucając gorset kobiety zostały zdeptane, stały się nieszczęśliwe i nikomu niepotrzebne.

reklama
Spis treściWydania archiwalne