bieliźniarstwo i pończosznictwo
Numer: 015 :: Bielizna Italian Fashion nagrodzona złotym godłem "LAUR KONSUMENTA"2006

Bielizna Italian Fashion nagrodzona złotym godłem "LAUR KONSUMENTA"2006 (2132)


Wyroby bieliźniarskie produkowane przez firmę Italian Fashion z podwarszawskiej Zielonki zostały nagrodzone złotym godłem “LAUR KONSUMENTA“2006 w kategorii “Bielizna przyjazna ciału”.
Nagroda ma na celu wyróżnienie najpopularniejszych na polskim rynku produktów i marek. Od grudnia do maja redakcja wraz z Instytutem Gallupa prowadzi badania ankietowe, które obejmują różne branże rynkowe. W trakcie badania co miesiąc zbierane są opinie nabywców na temat wybranych grup produktów. Wyróżnienie otrzymuje firma, która jest najlepiej w danej kategorii postrzegana przez konsumentów. Z badań wynika, że oferowana przez Italian Fashion by Guzazzone bielizna cieszy się bardzo dużą popularnością.

reklama

To, do kogo powędrowało godło, zostało rozstrzygnięte w oparciu o badania popularności produktów i usług na polskim rynku. Są to opinie społeczeństwa zweryfikowane ankietami. Badania prowadzone są przez redakcję pisma “Przegląd Gospodarczy” przy współpracy merytorycznej Instytutu Gallupa. Przeprowadzone badania pozwoliły wyłonić najpopularniejsze firmy, produkty i usługi na krajowym rynku w roku 2005. Wśród laureatów znalazły się firmy i produkty, które często wskazywali w ankietach konsumenci, najczęściej przez nich wybierane, pozytywnie oceniane i rekomendowane innym osobom. Badania przeprowadzane były “face to face” oraz poprzez sondaż telefoniczny w gospodarstwach domowych i polskich przedsiębiorstwach. Badaniem objęta była grupa wiekowa 15-75 lat.
Zaletą przyjętej metody jest cykliczny charakter badań (realizowany w trzecim tygodniu każdego miesiąca), co pozwoliło na wykonywanie badań ciągłych i dynamicznych (badania nad skutecznością kampanii reklamowych i promocyjnych, analiza zmian wizerunku marek i produktów, badania trackingowe). Badania te pozwoliły zebrać podstawowe informacje dotyczące znajomości danego produktu/usługi lub marki wśród polskich konsumentów.

Badania miały na celu określenie poziomu powszechnej popularności produktów i usług. Ukazują przede wszystkim znajomość firmy, produktu i usług oraz podstawowe opinie na ich temat.
Wyniki badań pozwoliły określić poziom: pożądania wobec marki/produktu/usługi, zaangażowania klienta w produkt, emocjonalnego przywiązania do marki, długotrwałego sentymentu, wpływ doświadczeń osobistych, czy wpływ reklamy na decyzję wyboru, rozszerzalność marki.
Zdobyta przez Italian Fashion nagroda świadczy o tym, że firmie udaje się dostosować swoją ofertę do wymagań i gustów polskiego konsumenta. Jest to zasługa zawrówno wzornictwa jak i jakości wykonania oraz stosowanych materiałów. Tegoroczna kolekcja charakteryzuje się oryginalnością i indywidualnością. Przeznaczona jest dla kobiet w różnych grupach wiekowych i zawodowych, jak również dla młodzieży, która akceptuje bieliznę wygodną, modną, a zarazem atrakcyjną cenowo. Propozycja na wiosnę/lato 2006 to nie tylko nowe trendy, ale przede wszystkim połączenie dwóch najważniejszych cech: piękna i wygody. W ofercie znalazły się m.in. idealnie dopasowane dwuczęściowe komplety z bawełny, tj. koszulki na wąskich ramiączkach z figami o różnych fasonach. Adresowane są do kobiet odważnych, romantycznych, zmysłowych, a także młodych, aktywnych dziewczyn ceniących sobie sportowy styl. Propozycja na ten sezon to również seria eleganckich bluzek wykonanych z wiskozy z dodatkiem elastanu, który zapewnia miękkość i delikatny połysk.
Firma Italian Fashion powstała w 1990 roku w Zielonce koło Warszawy, od początku istnienia zajmuje się produkcją bielizny osobistej nocnej i dziennej; damskiej, męskiej i dziecięcej, a także odzieży.
Mocnymi stronami Italian Fashion jest styl i jakość. Styl interpretuje i realizuje wysoką kulturę ubioru, natomiast jakość wywodzi się z procesu produkcji, który splata wyrafinowane technologie ze wspaniałym rękodziełem.
Wyroby dostępne są sklepach bieliźniarskich na terenie całego kraju a marka Italian Fashion osiąga z roku na rok mocniejszą pozycję na rynku.
Od 7 grudnia 2005 Italian Fashion posiada certyfikowany system zarządzania jakością zgodny z ISO 9001:2000, a także certyfikat Sanitized. Zapewnia on, że produkty mają długotrwałe antybakteryjne właściwości, gwarantujące ochronę dzianiny, zapewniające świeżość, przedłużenie żywotności produktu oraz ochronę przed rozwojem bakterii na jego powierzchni. Zapewnia to higienę i czyni produkt bardziej bezpiecznym w kontakcie ze skórą. Tym samym staje się on odpowiedni nawet dla osób bardzo wrażliwych czy też alergików. Certyfikat Sanitized podnosi jakość wyrobu, co daje przewagę nad tanim importowanym towarem.

Najciekawsze propozycje z najnowszej kolekcji Italian Fashion:

reklama
Spis treściWydania archiwalne