bieliźniarstwo i pończosznictwo
Numer: 016 :: Bielizna ciążowa i korygująca przebojem wkrada się w gusta polskich klientek

Bielizna ciążowa i korygująca przebojem wkrada się w gusta polskich klientek (2015)

Szanowni Państwo

Polski rynek bielizny jest obszarem niezmiernie zróżnicowanym. Obok producentów najpopularniejszych linii i wyrobów z sukcesem funkcjonują przedsiębiorstwa wyspecjalizowane w produkcji wąskiej gamy wyrobów specjalistycznych. Mam tu na myśli zarówno bieliznę ciążową i korygującą . W tym pierwszym przypadku trudno jest mówić o systematycznym wzroście liczby potencjalnych klientów, gdyż jak wiemy liczba urodzin systematycznie się zmniejsza. Mimo to niewątpliwym faktem jest to, że bielizna ciążowa jest pewnego rodzaju novum i w związku z tym klientki coraz chętniej po nią sięgają, co umożliwia temu segmentowi systematyczny wzrost.
O wzroście możemy także mówić w segmencie bielizny korygującej. Produkty bieliźniarskie należące do tej grupy to także cały czas nowość. Jednak w tym przypadku liczba potencjalnych klientek systematycznie rośnie. Dzieje się tak za sprawą starzenia się społeczeństwa, a także wynika to z faktu, że coraz więcej pań z różnych przyczyn pragnie polepszyć swój wygląd, zatuszować defekty charakterystyczne dla obecnej cywilizacji.
Polscy producenci dostrzegają wskazane wyżej tendencji i mimo początkowych trudności w znalezieniu odbiorców na swoje wyroby, teraz wkraczają w fazę dynamicznego wzrostu. Inwestują w maszyny i stale zwiększają zatrudnienia. Co ważne odważnie wychodzą ze swoją produkcją za granicę. To wszystko świadczy o tym, że polska branża bieliźniarska oferuje już produkty na światowym poziomie i w wielu przypadkach pokonuje europejską konkurencję. A to cieszy, nawet w kontekście ogromnej konkurencji tanich azjatyckich produktów. Jednocześnie potwierdza twierdzenie, że im produkt bardziej zaawansowany technologicznie, tym trudniej zaistnieć na rynku firmom żyjącym z naśladownictwa.

Z poważaniem
Jarosław Chojnacki

reklama
Spis treściWydania archiwalne