bieliźniarstwo i pończosznictwo
Numer: 017 :: Białostocka Kinga zdobyła srebrny "Laur Konsumenta"

Białostocka Kinga zdobyła srebrny "Laur Konsumenta" (2194)

Białostocki producent bielizny – firma Kinga, podobnie jak Italian Fashion z podwarszawskiej Zielonki oraz Filana z Łodzi została nagrodzona w ogólnopolskim konkursie popularności produktów i usług na rynku polskim. Kinga została wyróżniona Srebrnym “Laurem Konsumenta 2006” w kategorii “Polscy Producenci Bielizny”.
“Laur Konsumenta” to nagroda, która jest przyznawana na podstawie badań popularności produktów i usług na rynku polskim przeprowadzanych przez Przegląd Gospodarczy – dodatek informacyjno – promocyjny Gazety Prawnej przy współudziale Instytutu Gallupa. Badania te mają za zadanie wyłonić najlepsze firmy, produkty i usługi na krajowym rynku.

reklama

“Laur Konsumenta” jest przyznawany przez klientki detaliczne, które są zarówno użytkowniczkami produktów jak i ich najbardziej obiektywnymi i surowymi sędziami. Według przeprowadzonych badań produkty Feliny cieszą się bardzo dużą popularnością, należą do najczęściej wybieranych spośród innych, zostały pozytywnie ocenione przez konsumentki i rekomendowane innym osobom.
Nagroda “Laur Konsumenta” ma na celu wyróżnienie najpopularniejszych na polskim rynku produktów i marek. Od grudnia do maja redakcja “Przeglądu Gospodarczego” wraz z Instytutem Gallupa prowadzi badania ankietowe, które obejmują różne branże rynkowe. W trakcie badania co miesiąc zbierane są opinie nabywców na temat wybranych grup produktów. Wyróżnienie otrzymuje firma, która jest najlepiej w danej kategorii postrzegana przez konsumentów.
Zdaniem zarządu białostockiej firmy o zdobyciu srebrnego “Lauru Konsumenta” zadecydował oferowany produkt, który zapewnia wygodę i komfort, kusi i pobudza zmysły. Dzieje sią tak, ponieważ bielizna Kinga tworzona jest przez kobiety dla kobiet. Uznanie konsumentek zdobywa dzięki wymyślnym koronkom, falbankom i kokardkom.
Ponadto zdaniem właścicielki białostockiej firmy Kingi Lesisz – tym, co wyróżnia bieliznę Kinga na tle branży jest z pewnością jej oryginalność. Najwyższa jakość materiału i wykonania, design podążający za najnowszymi trendami oraz ciągła pamięć o klientkach. Nie bez znaczenia jest także stylowe połączenie kolorów, wyselekcjonowane fasony, które zaspokajają nawet najbardziej wybredne gusty.
Bielizna sygnowana marką Kinga skierowana jest do kobiet w każdym wieku. Z badań przeprowadzonych wśród klientów białostockiego przedsiębiorstwa wynika, że użytkowniczki bielizny Kinga to kobiety, które czują się młodo, nie boją się pokazywać bielizny przy dekoltach, prześwitujących bluzkach i lubią kolory. Modele szyte są zatem z myślą o kobietach ekspresyjnych, kreatywnych, wyzwolonych, które podążają za trendami i wiedzą, czego chcą.
Właściciele firmy zdają sobie sprawę z tego, że bardzo ważny jest projekt. W związku z tym współpracujące z Kingą projektantki dbają, aby każda klientka znalazła model najpełniej podkreślający jej kobiecość. Tworzą bieliznę, którą same chciałyby nosić, a inspiracje czerpią głównie z produktów wystawianych na światowych targach w Paryżu i Lyonie. Kolekcje są tworzone z dużym wyprzedzeniem i cały czas zaskakują.
Marka Kinga istnieje na rynku 12 lat. Jest gwarancją najwyższej jakości poświadczonej certyfikatem ISO 9001:2001 oraz znakiem jakości “Q”. Ponadto każdy model przechodzi w firmie najtrudniejszy test jakości, bowiem musi się oprzeć krytyce zatrudnionych w niej kobiet.
Część produkcji jest eksportowane do Rosji, Niemiec, Francji i na Ukrainę. Firma nie chce jednak dopuścić do tego, aby eksport przewyższył sprzedaż krajową. Białostockiej firmie zależy głównie na polskich klientach, ich opinii i satysfakcji.

reklama
Spis treściWydania archiwalne