bieliźniarstwo i pończosznictwo
Numer: 019 :: Białostocka Kinga planuje znaczne inwestycje

Białostocka Kinga planuje znaczne inwestycje (2819)

Białostocki producent bielizny firma Kinga już wkrótce rozpocznie prace nad budową nowego zakładu produkcyjnego oraz modernizacją już istniejącego. W tym ostatnim zostanie zamontowana nowoczesna linia technologiczna (tzw. linia rozkroju). Inwestycje pozwolą firmie zwiększyć moce produkcyjne a co za tym idzie pozyskać nowych odbiorców w kraju i zagranicą.
Każdego roku Kinga wydaje 2 kolekcje: “Wiosna-Lato” i “Jesień-Zima”. Bielizna odznacza się barwną kolorystyką: letnie komplety charakteryzują się pastelowymi odcieniami, natomiast zimowe wyróżnia ciemniejsza barwa (brąz, szary, kolory ziemi).

reklama

Wśród polskich producentów bielizny firma Kinga znajduje się w zdecydowanej czołówce. Świadczy o tym przede wszystkim jej popularność wśród klientek oraz ilość sprzedawanych wyrobów. Firma specjalizuje się w produkcji biustonoszy typu push-up. – Kolekcja składająca się z ok. 18 wzorów przeznaczona jest dla kobiet odważnych, które nie wstydzą się pokazać walorów estetycznych biustonosza, noszonego pod przezroczystą bluzką – mówi Kinga Lesisz, właściciel firmy.
Dystrybucja odbywa się za pośrednictwem 10 największych hurtowni bieliźniarskich w kraju. – Zależy nam, aby nasze produkty były dobrej jakości, jak również miały przystępną cenę – zaznacza Właścicielka.
Prawie 50% wyrobów trafia na rynek zagraniczny, a głównymi odbiorcami są: Rosja, Ukraina, Niemcy, Francja. Obecnie podpisywany jest kontrakt na dostawy produkcji do Wielkiej Brytanii i Kanady, a eksport do tych krajów ruszy w przyszłym roku.
Kinga posiada certyfikat jakości ISO 9001:2001 oraz znak Q, nadawany za najlepszą polską jakość. – Posiadanie certyfikatów i nagród jest pozytywnie postrzegane na rynku nie tylko polskim. Dzięki wyróżnieniom firma jest promowana i lepiej rozpoznawana w branży, a to wiąże się ze współpracą z największymi na świecie producentami tkanin, koronek i haftów. Naszą przewagą wśród branżowych firm jest wzornictwo – mówi Kinga Lesisz.
W tym momencie ukończono już prace związane z kolekcją zimową. Trwają projekty nad bielizną przeznaczoną na sezon letni 2007. – Asortyment pozostanie bez zmian – nadal będą to komplety push-up, w kolorze dopasowanym do obowiązujących trendów. Z tendencjami panującymi w modzie zapoznajemy się z dwuletnim wyprzedzeniem na targach, które odbywają się zimą w Paryżu, a jesienią w Lyonie – dodaje Właścicielka.

Na zdjęciu: Kinga Lesisz, właściciel firmy Kinga

Marka Kinga istnieje na rynku 12 lat. Jest gwarancją najwyższej jakości poświadczonej certyfikatem ISO 9001:2001 oraz znakiem jakości “Q”. Ponadto każdy model przechodzi w firmie najtrudniejszy test jakości, bowiem musi się oprzeć krytyce zatrudnionych w niej kobiet. Część produkcji jest eksportowane do Rosji, Niemiec, Francji i na Ukrainę. Firma nie chce jednak dopuścić do tego, aby eksport przewyższył sprzedaż krajową. Białostockiej firmie zależy głównie na polskich klientach, ich opinii i satysfakcji.
reklama
Spis treściWydania archiwalne