bieliźniarstwo i pończosznictwo
Numer: 019 :: Italian Fashion: sukces programu lojalnościowego

Italian Fashion: sukces programu lojalnościowego (2674)

Ponad 50 tys. klientów detalicznych oraz aż 2000 sklepów z bielizną wzięło udział w programie lojalnościowym zorganizowanym przez producenta bielizny firmę Italian Fashion z podwarszawskiej Zielonki. Obecnie trwa wydawanie nagród. Są nimi kilkudniowe pobyty w Spa Nałęczów, rowery górskie, sprzęt AGD i RTV oraz bielizna Italian Fashion. Każdy sklep, który zdecydował się na udział w zabawie został wyposażony w niezbędne narzędzia – plakaty i kupony Italian Fashion. Dodatkowo, w celu aktywizacji sprzedaży, zostały przygotowane firmowe gadżety. Wprowadzono też na rynek komplet Malajka z limitowanej serii, który został wsparty ulotkami promocyjnymi w nakładzie kilkudziesięciu tysięcy egzemplarzy. – Filarem działań marketingowych było zaangażowanie Przedstawicieli Handlowych. Po raz kolejny pokazali oni, że ciężka praca i konsekwencja w dążeniu do celu muszą zaowocować sukcesem – mówi Ewa Piechota, specjalista ds. public realtions w firmie Italina Fashion.

reklama

Jak już informowaliśmy w miesiącach wakacyjnych firma Italian Fashion przeprowadziła konkursy dla przedstawicieli handlowych i sklepów oraz program lojalnościowy dla klienta detalicznego. Wszystkie akcje były ze sobą powiązane, co niewątpliwie wpłynęło na znaczny wzrost sprzedaży i przyczyniło się do tego spektakularnego sukcesu.
Dzięki podjętym działaniom promocyjnym przychody ze sprzedaży Italian Fashion były blisko 25% wyższe od osiągniętych w adekwatnym okresie ubiegłego roku.
Wręczenie nagród właścicielom sklepów i przedstawicielom handlowym nastąpi w trakcie specjalnego spotkania. Impreza jest planowana na przełom sierpnia i września – po wydaniu nagród klientom detalicznym, którzy brali udział w programie lojalnościowym. Relację ze spotkania opublikujemy na łamach Magazynu Bieliźniarstwo & Pończosznictwo.
Firma Italian Fashion powstała w 1990 roku w Zielonce koło Warszawy, od początku istnienia zajmuje się produkcją bielizny osobistej nocnej i dziennej; damskiej, męskiej i dziecięcej, a także odzieży.
Mocnymi stronami Italian Fashion jest styl i jakość. Styl interpretuje i realizuje wysoką kulturę ubioru, natomiast jakość wywodzi się z procesu produkcji, który splata wyrafinowane technologie ze wspaniałym rękodziełem.
Wyroby dostępne są sklepach bieliźniarskich na terenie całego kraju a marka Italian Fashion osiąga z roku na rok mocniejszą pozycję na rynku.
Firma Italian Fashion posiada 12 oddziałów handlowych na terenie całej Polski, w których znajdują się nasi przedstawiciele handlowi. Współpracuje też z hurtowniami bieliźniarskimi.
Od 7 grudnia 2005 Italian Fashion posiada certyfikowany system zarządzania jakością zgodny z ISO 9001:2000, a także certyfikat Sanitized. Zapewnia on, że produkty mają długotrwałe antybakteryjne właściwości, gwarantujące ochronę dzianiny, zapewniające świeżość, przedłużenie żywotności produktu oraz ochronę przed rozwojem bakterii na jego powierzchni. Zapewnia to higienę i czyni produkt bardziej bezpiecznym w kontakcie ze skórą. Tym samym staje się on odpowiedni nawet dla osób bardzo wrażliwych czy też alergików. Certyfikat Sanitized podnosi jakość wyrobu, co daje przewagę nad tanim importowanym towarem.
W tym roku wyroby bieliźniarskie produkowane przez firmę Italian Fashion z podwarszawskiej Zielonki zostały nagrodzone złotym godłem “LAUR KONSUMENTA” 2006 w kategorii “Bielizna przyjazna ciału”.

Najciekawsze propozycje z najnowszej kolekcji Italian Fashion

reklama
Spis treściWydania archiwalne