bieliźniarstwo i pończosznictwo
Numer: 021 :: LPP: nowa marka bielizny wkrótce trafi do sklepów

LPP: nowa marka bielizny wkrótce trafi do sklepów (2532)

Notowana na warszawskiej giełdzie papierów wartościowych gdańska spółka LPP właściciel marki Henderson kończy przygotowania do wprowadzenia na rynek nowej marki bielizny damskiej – Esotiq.
Obecnie przedstawiciele handlowi odwiedzają hurtownie bieliźniarskie i prezentują zdjęcia wybranych modeli.

reklama

Wedle zapowiedzi nowa marka bielizny ma skutecznie konkurować z wyrobami polskich producentów, a także być alternatywą dla bielizny damskiej sygnowanej znakiem Triumph.
LPP zamierza, bowiem już jesienią rozpocząć kampanię reklamową skierowaną do przedsiębiorstw dystrybucyjnych.
To jednak nie wszystkie działania, mające na celu zdobycie nowych, lojalnych klientów. Gdańska spółka chce jeszcze w tym roku otworzyć sieć 10 salonów z bielizną. Pierwszy z nich ruszy niebawem w Zgorzelcu. Docelowo na budowę nowej sieci oraz rozpropagowanie nowej marki bielizny – LPP wyda w tym roku 75 mln zł
Poza budową nowej sieci dystrybucyjnej LPP zadba także o sprawne zaopatrywanie swoich kontrahentów. W tym celu do 2008 roku wybuduje w Pruszczu Gdańskim duże centrum logistyczne. Jego koszt to ok. 80 mln zł. Kupiono już teren, trwają prace projektowe.
LPP zajmuje się projektowaniem i dystrybucją odzieży. Projekty opracowywane są w centrali firmy w Gdańsku. Tutaj dobierane są także odpowiednie dla danego wyrobu materiały, dodatki oraz określony sposób pakowania i transportu.
Produkcja zlecana jest fabrykom na Dalekim Wschodzie. Proces produkcji kontrolowany jest przez pracowników biura handlowego firmy w Szanghaju. Zlecenia realizowane są przez tych samych producentów, którzy szyją także dla znanych, światowych firm odzieżowych, wykorzystując nowoczesne maszyny i technologie. W ostatnim czasie wykonanie części wyrobów zlecane jest krajowym producentom.
LPP działa na rynku od 1995 roku. Korzenie spółki sięgają roku 1990, kiedy to obecni, główni akcjonariusze rozpoczęli działalność w branży odzieżowej, prowadząc Przedsiębiorstwo Handlowe “Mistral”.
Plany firmy koncentrują się na zbudowaniu znanej marki w Europie Środkowej i Wschodniej.
W ramach grupy LPP funkcjonuje podmiot odpowiedzialny wyłącznie za produkcję bielizny. Sprzedawana jest ona pod marką Henderson. Sygnowane są nią kolekcje męskie i damskie.
Oferta produktowa skierowana jest do klientów, którzy dbają o dobre samopoczucie, zwracają uwagę na wygodę i stylistykę Oprócz kolekcji męskiej i damskiej bielizny marką Henderson sygnowana jest także oferta wysokiej jakości strojów kąpielowych oraz skarpet.

reklama
Spis treściWydania archiwalne