bieliźniarstwo i pończosznictwo
Numer: 021 :: Outlet w Piasecznie będzie większy

Outlet w Piasecznie będzie większy (2175)

23 sierpnia zostanie otwarta druga część Fashion House Outlet Centre w podwarszawskim Piasecznie. Powierzchnia centrum handlowego zwiększy się o ok. 4 tys. mkw. (dotychczas 12 tys. mkw.), zamiast 70 sklepów będzie 88. Wśród 18 nowych sklepów znajdą się głównie marki odzieżowe.
W outlecie sprzedawane będą towary najwyższej jakości o pełnych walorach użytkowych. Tak niskie ceny wynikają z tego, że produkty pochodzą z nadwyżek produkcyjnych, końcówek serii, poprzednich kolekcji, bądź prototypowych linii, które nie weszły do handlu detalicznego.

reklama

Koncepcja outletu narodziła się w Stanach Zjednoczonych, gdzie pierwsze centra tego typu powstały ponad 30 lat temu. W latach 90-tych centra sklepów fabrycznych pojawiły się w Europie, w pierwszej kolejności w Wielkiej Brytanii i Francji, następnie w Niemczech, Włoszech i Hiszpanii. Obecnie w Europie jest ponad 100 centrów tego typu i zajmują powierzchnię 1,6 mln mkw.
W outlecie producenci markowej odzieży i bielizny sprzedają nadwyżki towarów, zapasy i próbki, końcówki serii, ubrania z minionego sezonu i wzory kolekcji, kontrolując tym samym dystrybucję i wizerunek marki. Kluczem do sukcesu tej formuły sprzedaży jest gwarantowanie klientom od 30 do 70% niższych cen przez cały rok.
Właścicielem Fashion House Outlet Centre jest firma The Outlet Company (TOC) utworzona przez flamandzkiego dewelopera Liebrecht & wooD oraz zespół brytyjskich specjalistów do spraw centrów outletowych. Na polskim rynku nieruchomości handlowych TOC działa od 6 lat, korzystając z ponad 30-letniego doświadczenia zdobytego na rynku międzynarodowym.

reklama
Spis treściWydania archiwalne