bieliźniarstwo i pończosznictwo
Numer: 021 :: Warto obserwować działania dużych firm bieliźniarskich

Warto obserwować działania dużych firm bieliźniarskich (3579)

Szanowni Państwo

Na polskim rynku bieliźniarskim zapowiada się bardzo ciekawa jesień. Stanie się tak za sprawą gdańskiej spółki giełdowej LPP. Firma ta, jak już informowaliśmy, zdecydowała się wprowadzić na polski rynek nową markę bielizny. Jest to zadanie trudne, jednak w przypadku LPP należy spodziewać się wielu przedsięwzięć zmierzających do jak najszybszego pojawienia się marki w świadomości nabywców. Gdańska firma ma bowiem doświadczenie w tego typu działaniach. Jak już niejednokrotnie pokazała w przypadku marek odzieżowych przyjęta strategia przynosi zamierzone efekty.
Nie bez znaczenia jest fakt, że LPP jest już obecna na polskim rynku bielizny za sprawą marki Henderson. Z naszych informacji wynika, że tym razem gdańska firma zamierza zdecydowanie rozszerzyć sieć dystrybucji i sprzedawać wyroby sygnowane nazwą Esotiq także za pośrednictwem mniejszych sklepów z bielizną.
Zarząd firmy podjął się dużego wyzwania. Zobaczymy czy gdańska spółka podoła temu zadaniu. W każdym bądź razie wprowadzenie nowej silnej marki na krajowy rynek może być początkiem zmian. Mniejsze firmy bieliźniarskie zostaną zmuszone do nasilenia działań marketingowych. Brak reakcji może oznaczać w dłuższej perspektywie czasowej zmniejszenie udziału w rynku, a co za tym idzie utratę obecnych klientów.
Do takiej sytuacji nie można dopuścić dlatego też kadra zarządzająca mniejszych uczestników rynku powinna z uwagą przypatrywać się działaniom dużych i bogatych przedsiębiorstw. Część z ich pomysłów można bowiem z łatwością adaptować na własne potrzeby. Z naszej strony będziemy się starali bacznie obserwować działania marketingowe podejmowane przez LPP.

Z poważaniem
Jarosław Chojnacki

reklama
Spis treściWydania archiwalne