bieliźniarstwo i pończosznictwo
Numer: 021 :: Wybory miss są okazją do pokazania kolekcji bielizny

Wybory miss są okazją do pokazania kolekcji bielizny (2095)

W okresie wakacyjnym polskie kurorty starają się zapewnić jak najwięcej atrakcji odwiedzającym je turystom. Często wykorzystywanym sposobem są konkursy piękności. Gromadzą one liczną publiczność, są rejestrowane przez lokalne stacje telewizyjne.
Zgromadzeni widzowie oprócz podziwiania urody kandydatek zwracają także uwagę na ich ubiór.

reklama

Panie ubiegające się o miano najpiękniejszej w okresie letnim prezentują się także w strojach kąpielowych, a w czasie konkursów organizowanych w obiektach zamkniętych również w bieliźnie.
Polscy producenci bielizny sporadycznie wykorzystują konkursy piękności do promowania swoich wyrobów. Szkoda, bo to bardzo dobra okazja to zaprezentowania nowości i sprawdzonych modeli, a także do działań wzmacniających wizerunek marki.
Wskazaną wyżej ścieżkę reklamy wykorzystuje np. w swoich działaniach białostocki producent bielizny firma Gaia. Jak już informowaliśmy w jednym z poprzednich wydań naszego magazynu – w czerwcu podczas lokalnego finału konkursu Miss Polonia kandydatki zaprezentowały się właśnie w bieliźnie produkowanej przez firmę Gaia.
Poniżej prezentujemy wykaz niektórych konkursów piękności organizowanych w tym roku w okresie letnim: – Miss Jagody (8 lipca) w Chocianowie (Dolnośląskie) – Miss Świata Parowozów w Wolsztynie (Wielkopolskie). – Bursztynowa Miss Lata (9 lipca) w Krynicy Morskiej. – Miss Miedwia (16 lipca) w w podstargardzkim Zieleniewie (Zachodniopomorskie) – Miss Bałtyku (22 lipca) w Rewalu (Zachodniopomorskie)
W trakcie wakacji odbywają się również: Miss Ognia i Wody, Miss Dukli, Miss Lata (kilkanaście), Miss Wakacji (kilkadziesiąt)

reklama
Spis treściWydania archiwalne