bieliźniarstwo i pończosznictwo
Numer: 022 :: O bieliźnie i rajstopach

Archiwum

Branża pończosznicza cieszy się z nadejścia chłodniejszych dni

Gwałtowne obniżenie temperatury, z którym mieliśmy do czynienia na przełomie sierpnia i września poprawiło nastrój w branży pończoszniczej. Wraz z pierwszym chłodniejszym dniem w hurtowniach oferujących rajstopy wzrosły obroty. Odbiorcy detaliczni postanowili zrealizować większe zakupy.

Witryna Kris Line walczy o miano Strony Miesiąca

Serwis internetowy producenta bielizny firmy Kris Line z Głowna (woj. łódzkie) został wyróżniony w konkursie organizowanym przez tygodnik “Wprost”. W pierwszym tygodniu sierpnia witryna zyskała miano “Złotej Strony Wprost”.

Polska armia rozważa zakup bielizny unisex

Jak pokazują dane statystyczne w polskiej armii jest coraz więcej pań. Służby zaopatrzenia stanęły zatem przed koniecznością zapewnienia stosownych sortów mundurowych. Jest to szansa dla polskich producentów bielizny specjalistycznej przeznaczonej dla wojska.

Bikini ma nie 60 a 7 tys. lat!

Louis Réard nie jest ojcem bikini. Taką rewelacyjną informację zamieściła bułgarska agencja prasowa (BTA). W komunikacie napisano, że we wsi Chotinca leżącej centralnej Bułgarii odnaleziono posążek sprzed 7 tys. lat przedstawiający kobietę ubraną jedynie w skąpy, dwuczęściowy kostium.

Rośnie zainteresowanie modą

Z badań instytutu GfK Polonia wynika, że choć Polacy wydają coraz więcej na odzież, bieliznę i obuwie, to jednak uważnie przyglądają się cenom produktów. Tylko co 10. Polak deklaruje, że nie zwraca uwagi na cenę ubrań, które mu się podobają. Znacznie więcej polskich konsumentów szuka okazji do tańszych zakupów, na przykład podczas posezonowych wyprzedaży.

reklama
Spis treściWydania archiwalne