bieliźniarstwo i pończosznictwo
Numer: 023 :: O bieliźnie i rajstopach

Archiwum

Palmers reaktywacja

Nie minął miesiąc od informacji, że giełdowa spółka LPP przystępuje do wcielania w życie planów związanych z uruchomieniem sieci sklepów z bielizną sygnowaną marką Esotiq, a jedna z większych działających w Polsce sieci dystrybucyjnych – EMPiK poinformowała, że zamierza także handlować bielizną.

Empik wchodzi w ekskluzywną bieliznę

Na polskim rynku bielizny pojawi się nowy potężny gracz. Grupa Empik Media & Fashion chce otworzyć 15 salonów z bielizną Palmers. Pierwszy salon powstanie w warszawskim centrum handlowym Złote Tarasy.

Triumph International znowu na billboardach

Najlepiej znana na polskim rynku bielizny marka Triumph systematycznie realizuje swoją strategię wizerunkową. Polega ona na zaznaczaniu swojej obecności na rynku po przez częste kampanie outdoorowe.

W Europie rodzi się moda na zaokrąglone pośladki

Na początku września amerykańska firma Sara Lee wypuściła na francuski rynek majtki marki Wonderbra z wyjmowanymi poduszeczkami, które szczodrze uwypuklają górną część pośladków. Bielizna, ochrzczona jako curves-up, została pomyślana według tej samej zasady co biustonosz push-up, dający efekt podniesienia.

We wrześniu prospekt Mewy trafi do KPWiG

Zakłady Dziewiarskie Mewa notowane na CeTO chcą podwyższyć kapitał zakładowy i jeszcze w tym roku wprowadzić akcje do obrotu giełdowego.

reklama
Spis treściWydania archiwalne