bieliźniarstwo i pończosznictwo
Numer: 023 :: Palmers reaktywacja

Palmers reaktywacja (2099)

Szanowni Państwo

Nie minął miesiąc od informacji, że giełdowa spółka LPP przystępuje do wcielania w życie planów związanych z uruchomieniem sieci sklepów z bielizną sygnowaną marką Esotiq, a jedna z większych działających w Polsce sieci dystrybucyjnych – EMPiK poinformowała, że zamierza także handlować bielizną.
To kolejny dowód na to, że Polacy doceniają zalety markowej bielizny, chcą ubierać się modnie i przywiązują coraz większą uwagę do poszczególnych elementów ubrania – nawet tych na co dzień niewidocznych.
Pojawienie się nowego gracza na rynku będzie wiązać się z dużą kampania reklamową, która oprócz popularyzacji marki zwróci także uwagę konsumentów na produkt jakim jest markowa bielizna. Mogą na tym skorzystać mniejsi polscy producenci. Możliwym jest bowiem wykorzystanie szumu medialnego do realizacji własnych celów reklamowych. Wszystko w rękach, a dokładniej głowach działów marketingu i reklamy.
Redakcja MAGAZYNU BIELIŹNIARSTWO & POŃCZOSZNICTWO przygotowuje się do opublikowania przeglądu nowości produktowych przygotowanych specjalnie na sezon jesienno-zimowy. Zdjęcia z opisami można przesyłać na adres redakcji jeszcze przez tydzień (do 21 września). Spośród nadesłanych propozycji redakcja wybierze te najciekawszy i opublikuje je bezpłatnie w jednym z najbliższych wydań. Zainteresowanie producentów naszą propozycją przeszło nasze najśmielsze oczekiwania i już otrzymaliśmy materiał zdjęciowy od kilkunastu liczących się na polskim rynku firm. Duży odzew na naszą propozycję świadczy o tym, że liczba naszych czytelników systematycznie się zwiększa, a zaproponowana przez nas formuła branżowego tygodnika informacyjnego została zaakceptowana. Jest nam z tego powodu niezmiernie miło.

Z poważaniem
Jarosław Chojnacki

reklama
Spis treściWydania archiwalne