bieliźniarstwo i pończosznictwo
Numer: 024 :: O bieliźnie i rajstopach

Archiwum

Warto inwestować w promocję i reklamę w mediach

Przygotowywany przez redakcję MAGAZYNU BIELIŹNIARSTWO & POŃCZOSZNICTWO przegląd najnowszych kolekcji jesienno-zimowych spotkał się z dużym zainteresowaniem producentów bielizny.

Raj-Pol i Partner wzmacniają swoją pozycję na Mazowszu

Dwie warszawskie hurtownie wyspecjalizowane w dystrybucji artykułów bieliźniarskich i pończoszniczych zdecydowały się ujednolić strategię marketingową i stworzyć duże centrum hurtowe w Warszawie.

Italian Fashion rozszerza ofertę

Jesienno – zimowa kolekcja Italian Fashion została poszerzona o szlafroki męskie i dziecięce. Wzbogacono też linię szlafroków damskich o nowe kolory. Ciekawym modelem jest coco – loco z kapturem i rękawami 3, które są bardzo praktyczne podczas robienia porannego makijażu.

IV Ogólnopolski Salon Franchisingu w Warszawie

Na polskim rynku coraz więcej firm bieliźniarskich decyduje się na dystrybucję swoich wyrobów na zasadzie Franchisingu. W związku z tym polskich producentów zainteresuje na pewno informacja, że między 10 a 12 października w Warszawie odbędzie się IV Salon Franchisingu w Warszawie.

Atlantic zmienił logo

Razem z jesienno-zimową kolekcją firma Atlantic wprowadziła nowe, odświeżone logo. Logotyp w nowej formie ma dodatkowo podkreślić “niepowtarzalną osobowość marki Atlantic” – czytamy na stronie internetowej firmy.

reklama
Spis treściWydania archiwalne