bieliźniarstwo i pończosznictwo
Numer: 024 :: Atlantic zmienił logo

Atlantic zmienił logo (2017)

Razem z jesienno-zimową kolekcją firma Atlantic wprowadziła nowe, odświeżone logo. Logotyp w nowej formie ma dodatkowo podkreślić “niepowtarzalną osobowość marki Atlantic” – czytamy na stronie internetowej firmy.
W opini wiceprezes firmy Atlantic – Bożeny Kosmulskiej – “Atlantic to marka ludzi młodych, aktywnych i radosnych. Chcieliśmy, aby nowe logo odzwierciedlało jej atrybuty.

reklama

Firma Atlantic przeprowadziła badania, z których wynikało, że dotychczasowy logotyp był rozpoznawalny i silnie kojarzony z marką. Dlatego też nie zmieniano go radykalnie, a jedynie odświeżono. Elementy znane, związane z dotychczasowym dorobkiem marki, tj. zaufaniem i wiarygodnością, pokazane zostały w zupełnie nowej aranżacji. Natomiast nowa czcionka, dynamiczniejsze linie oraz odmłodzona kolorystyka logo podkreślają nowoczesny, trendowy wizerunek marki.
Atlantic jest obecny na rynkach europejskich od dziesięciu lat. W badaniach przeprowadzonych przez Instytut Badania Rynku i Opinii Millward Brown SMG/KRC aż 78% respondentów wykazało się spontaniczną znajomością marki Atlantic, a 42% wymieniło ją jako pierwszą. Wskaźnik wspomaganej znajomości marki jest jeszcze większy – sięga on nawet 97%.
Na podstawie wyników powyższych badań – Atlantic twierdzi, że zdystansował znacznie markę Triumph obecną na polskim rynku od ponad 40 lat.
Należy jednak podkreślić, że badania zostały przeprowadzone na zlecenie firmy Atlantic!
Prezentację nowego logo można zobaczyć na stronie internetowej producenta. Mimo wystosowania stosownego pisma firma nie przesłała nam nowego znaku firmowego.
Firma Atlantic wykorzystuje wprowadzenie nowych kolekcji do zmian wizerunku firmy. Jak już informowaliśmy w kwietniu, wraz z kolekcją wiosenno-letnią Atalntic zmienił wystrój strony internetowej.

Firma Atlantic jest producentem i dystrybutorem młodzieżowych wzorów bielizny damskiej, męskiej, dziecięcej, strojów kąpielowych i kąpielówek ze znakiem markowym ATLANTIC. Początki firmy sięgają wczesnych lat 90. kiedy to firma rozpoczęła sprzedaż bielizny osobistej na rynku polskim.
reklama
Spis treściWydania archiwalne