bieliźniarstwo i pończosznictwo
Numer: 024 :: Niemcy chcą kupować więcej

Niemcy chcą kupować więcej (1986)

Niemiecki instytut badawczy GFK podał, że nastroje konsumentów osiągną we wrześniu najwyższy od pięciu lat poziom. Oznacza to, że nasi zachodni sąsiedzi są coraz bardziej skłonni do robienia zakupów. — Konsumenci zyskują pewność siebie, w miarę jak wzrost gospodarczy powoduje poprawę na rynku pracy. Wpływ na lepsze nastroje konsumentów ma również planowana od 2007 r. podwyżka VAT, co sprawia, że Niemcy chcą wykorzystać ostatnie miesiące niższych cen.

reklama

Poprawiająca się sytuacja gospodarcza w Niemczech jest sygnałem dla polskich producentów bielizny i rajstop. Mogą oni wykorzystać lepsze nastroje niemieckich konsumentów i rozpocząć akcje promocyjne na tamtejszym rynku.

reklama
Spis treściWydania archiwalne