bieliźniarstwo i pończosznictwo
Numer: 025 :: Gaia stawia na odważną kolorystykę i wzornictwo

Gaia stawia na odważną kolorystykę i wzornictwo (1860)


Z propozycji przesłanych przez białostockiego producenta wyrobów bieliźniarskich – firmę Gaia zespół redakcyjny wybrał kilka niezwykle ciekawych propozycji, które trafią do sprzedaży jesienią tego roku. Publikujemy te z nich, które zwróciły naszą największą uwagę, choć należy przyznać, że Gaia systematycznie wprowadza na rynek ciekawe modele.
Cieszą się one rosnącym zainteresowaniem klientów – takie informacje napływają do nas z hurtowni i skelpów detalicznych.

reklama

Firma Gaia powstała w 1998 roku. Przez osiem lat obecności na rynku zdobyła grono stałych klientek zarówno w Polsce jak i poza jej granicami. Zdaniem przedstawicieli firmy jest to zasługą szczególnej troski o oryginalność i atrakcyjność wzornictwa, dobrą konstrukcję wyrobów, szeroki ich asortyment, a przede wszystkim dbałość o wysoką jakość oferowanej bielizny.
Modele sygnowane marką Gaia powstają w firmowym studiu projektowym, gdzie proces projektowania wspomagany jest specjalnym systemem projektowania bazującym na najnowszej klasy programach komputerowych. Produkcją zajmuje się wykwalifikowana załoga, a nad całością funkcjonowania firmy czuwa zespół profesjonalistów.
Wyroby białostockiej firmy produkowane są w oparciu o surowce uznanych w świecie producentów m.in. z Włoch, Francji, Hiszpanii oraz przy wykorzystaniu najnowszych technologii, maszyn i urządzeń.
W stałej sprzedaży znajdują się dwie kolekcje: GAIA INTIMO oraz GAIA CLASSIC.
GAIA INTIMO to bielizna zaprojektowana dla kobiet odważnych, eleganckich, podążających za najnowszymi trendami w modzie. Gwarantuje klientkom pełen komfort użytkowania oraz podkreśla kobiecość. Wykorzystanie przy produkcji tej kolekcji niepowtarzalnych haftów i koronek oraz oryginalnych, delikatnych dzianin.
Druga z wymienionych kolekcji, GAIA CLASSIC, to biustonosze stworzone z myślą o kobietach ceniących wygodę i tradycyjne wzornictwo.
Firma GAIA od początku swego istnienia stawia na promocję swoich wyrobów poprzez udział w targach, reklamę w prasie, katalogi firmowe, prezentacje w miejscach sprzedaży bielizny, szkolenia, estetykę opakowań. Dystrybucja wyrobów odbywa się w oparciu o współpracę z hurtowniami na terenie całej Polski oraz partnerami zagranicznymi.

reklama
Spis treściWydania archiwalne