bieliźniarstwo i pończosznictwo
Numer: 026 :: O bieliźnie i rajstopach

Archiwum

Polski rynek bielizny jest coraz bardziej atrakcyjny

Ostatni tydzień przyniósł co najmniej kilka bardzo interesujących informacji. Okazało się bowiem, że jedna z popularniejszych piosenkarek pragnie pod własną marką produkować i sprzedawać bieliznę i rajstopy.

Znana artystka będzie produkować bieliznę

Jak udało nam się ustalić piosenkarka Dorota Rabczewska – znana pod pseudonimem scenicznym – Doda zdecydowała się rozpocząć produkcję bielizny i wyrobów pończoszniczych.

Wystawa w łódzkim Centralnym Muzeum Włókiennictwa

Majtki z klapą, gorsety, jedwabne piżamy i koszule nocne, kalesony z dzianiny oraz tkaniny można oglądać w łódzkim Centralnym Muzeum Włókiennictwa na wystawie “Od pantalonów do stringów”.

Nowy koncept detaliczny Atlantic Mistique

13 września br. firma Atlantic otworzyła w Warszawie w Centrum Handlowym Arkadia pierwszy butik według nowej koncepcji, w którym oferowana jest bielizna dwóch marek, Atlantic oraz Mistique.

Triumph inwestuje w nowe sklepy

Triumph International (Polska) zamierza jeszcze do końca tego roku umocnić swoją pozycję na polskim rynku bieliźniarskim. Firma zamierza dodatkowo rozszerzyć sieć dystrybucji o nowe salony franchisingowe działające pod szyldem Viamod.

reklama
Spis treściWydania archiwalne