bieliźniarstwo i pończosznictwo
Numer: 026 :: Triumph inwestuje w nowe sklepy

Triumph inwestuje w nowe sklepy (3457)

Triumph International (Polska) zamierza jeszcze do końca tego roku umocnić swoją pozycję na polskim rynku bieliźniarskim. Firma zamierza dodatkowo rozszerzyć sieć dystrybucji o nowe salony franchisingowe działające pod szyldem Viamod. Do końca ma ich być 60. Do końca grudnia do 200 zwiększy się także liczba sklepów partnerskich.
W organizację nowych sklepów zaangażowani są architekci firmy Triumph. Wnętrza wyposażane są w nowoczesne zestawy mebli pozwalających na optymalne rozwiązania ekspozycyjne. Klient franchisingowy otrzymuje pełną pomoc firmy, poczynając od projektu budowlanego i architektonicznego, na reklamie kończąc. Przygotowywany jest dla niego biznesplan, analizowany jest możliwy do zrealizowania obrót i koszty prowadzenia punktu sprzedaży. Dokonuje się analizy otoczenia, aby stwierdzić, która z podstawowych kolekcji powinna dominować.

reklama

Zdaniem przedstawicieli firmy Triumph International (Polska) – współpraca z tą firmą jest naprawdę wielką przyjemnością. Dba ona o każdy aspekt wzajemnych kontaktów handlowych, począwszy od elementów wystroju sklepu, przez odpowiednio dobrany program komputerowy, który w dużej mierze ułatwia pracę. Przedstawiciele handlowi spółki Triumph International z dużą fachowością i zaangażowaniem doradzają podczas wyboru nowych kolekcji, w zakresie prezentacji towaru czy ekspozycji materiałów reklamowych.
Ponadto pracownicy sklepu uczestniczą w szkoleniach, poznają na nich poszczególne rodzaje bielizny, całą gamę materiałów, z jakich ją wykonano, a także techniki odczytywania potrzeb klienta oraz profesjonalnego asystowania podczas dokonywania wyboru i podejmowania decyzji.
Triumph International to marka oferująca pełny asortyment bielizny dziennej i nocnej dla obojga płci oraz stroje kąpielowo-plażowe. Firma regularnie wprowadza na rynek nowe barwy uwzględniające tendencje kolorystyczne modne w danym sezonie. Bogatą ofertę i kolorystykę oraz innowacyjność produktów docenili drugi raz z rzędu kupujący, przyznając marce Triumph Złoty “Laur Konsumenta 2006”.

reklama
Spis treściWydania archiwalne