bieliźniarstwo i pończosznictwo
Numer: 027 :: Producenci rajstop szykują się do sezonu jesienno-zimowego

Producenci rajstop szykują się do sezonu jesienno-zimowego (1902)


Szanowni Państwo

Drugi tydzień października przyniósł garść nowych informacji branżowych. Wśród nich przeważają te mówiące o działaniach reklamowych prowadzonych przez rodzimych producentów rajstop i skarpet. Nie może to dziwić, gdyż synoptycy przepowiadają pogorszenie się pogody i dalsze obniżenie się temperatury. Nie ma się czemu dziwić – to już prawie połowa października, czyli najlepszy czas na przypomnienie klientkom o swoich produktach i nijako namówienie ich na dokonanie właściwego wyboru.
Takim właśnie celom podporządkowane są działania rodzimych firm pończoszniczych. Jedna z nich sięga po tradycyjne billboardy, a druga realizuje bardziej złożoną koncepcję – namawia Polki do chodzenia w spódnicach. Te ostatnie działanie jest szalenie interesujące z marketingowego punktu widzenia. Dzieje się tak z co najmniej kilku powodów. Po pierwsze mam do czynienia z działaniem długookresowym zmierzającym do zmiany przyzwyczajeń konsumentek. A po drugie podejmowane wysiłki nie wskazują bezpośrednio na cel przesłania. Skłaniają do noszenia spódnic, a co za tym idzie również rajstop.
Na rynku nasyconym tradycyjnymi przekazami reklamowymi – innowacje w formie np. Dnia Spódnicy mają przed sobą przyszłość i co najważniejsze są pozytywnie postrzegane przez grupy docelowe. Są niekonwencjonalne i w tym tkwi ich siła.
Podobne założenia stawia sobie za cel nasz Magazyn. W imieniu firm, z którymi współpracujemy tworzymy bowiem treści pożądane do realizacji przyjętej strategii. Dzięki temu popularyzujemy marki i nagłaśniamy przedsięwzięcia, a liczba regularnie odwiedzających nasz serwis systematycznie rośnie.

Z poważaniem
Jarosław Chojnacki

reklama
Spis treściWydania archiwalne