bieliźniarstwo i pończosznictwo
Numer: 028 :: Działania reklamowe francuskiej firmy Aubade

Działania reklamowe francuskiej firmy Aubade (3012)

Francuski producent bielizny firma Aubade zasłynęła na świecie dzięki oryginalnej kampanii reklamowej. W jej ramach do kolejnych wzorów bielizny dołączane są tzw. lekcje uwodzenia. Dzięki podjętym działaniom firmie udało się zwiększyć obroty a wykreowany sposób reklamy na trwałe trafił do strategii firmy.
Jeden ze sposobów promowania marki i wyrobów Aubade polega na prezentowaniu na fotografii modelki w wybranym elemencie bielizny wraz z sugestywnym hasłem pobudzającym wyobraźnię klientów. Koncepcja przekazu polega na następującym przesłaniu: utwórz pragnienie i daj klientom (kobietom, mężczyznom) sposób na jego realizację – zakup bielizny Aubade. W założeniu: kobieta kupuje bieliznę Aubade aby urzec mężczynzę, natomiast mężczyzna kupuje produkty Aubade aby swoją partnerkę uczynić podobną do modelki prezentowanej na fotografii. Realizacja pragnienia skutkuje zakupem wyrobów Aubade.

reklama

Na fotografiach nigdy nie widać twarzy modelki. Ponadto dla zwiększenia sugestywności przekazu zdjęcia są czarno-białe – co ma tworzyć poczucie luksusu.
Poniżej prezentujemy kilka zdjęć pochodzących ze strony internetowej firmy Aubade. Naszym zdaniem warto przeanalizować działania francuskiej firmy. Jej doświadczenia mogą okazać się pomocne w poszukiwaniu własnych pomysłów na skuteczną kampanię reklamową.

reklama
Spis treściWydania archiwalne