bieliźniarstwo i pończosznictwo
Numer: 029 :: Akcje promocyjne w hurtowniach zwiększają sprzedaż i wzmacniają wizerunek marki

Akcje promocyjne w hurtowniach zwiększają sprzedaż i wzmacniają wizerunek marki (1998)

Szanowni Państwo

Z prawdziwą przyjemnością prezentujemy kolejne wydanie internetowego Magazynu Bieliźniarstwo & Pończosznictwo. Na jego łamach publikujemy już tradycyjnie aktualności branżowe, prezentujemy interesujące kolekcje oraz piszemy o problemach z jakimi borykają się polscy producenci bielizny.
Ostatni tydzień października zaowocował nowym sposobem pozyskiwania informacji i zapoczątkował serię systematycznych wizyt w wybranych firmach bieliźniarskich. Przy ich okazji rozmawiamy z przedstawicielami branży, poznajemy ich poglądy na tematy ważkie z punktu widzenia każdego uczestnika polskiego rynku bielizny.
W ostatnim tygodniu wiele czasu poświęciliśmy na rozmowy z właścicielami firm bieliźniarskich na temat braku wykwalifikowanej siły roboczej i problemami z tym związanymi. Polscy producenci starają się radzić sobie z tą przeciwnością w różnoraki sposób – jednak najczęściej sami starają się wyszkolić kadrę. Do tego tematu powrócimy w kolejnym numerze Magazynu.
W tym wydaniu na szczególną uwagę powinny zasłużyć artykuły poświęcone dwóm liczącym się na polskim rynku firmom produkującym bieliznę z rejonu łódzkiego: firmie Alles z Głowna i Konrad z Pęczniewa. Pierwsza z nich nasila prace nad dalszą dywersyfikacją oferty i z większym zaangażowaniem niż dotychczas nastawia się na produkcję bielizny specjalistycznej. Natomiast Konrad ze względu na nie wywiązanie się firm kooperujących z podpisanych umów stanął w październiku przed ważnym wyzwaniem. Musiał mianowicie przesunąć premierę nowych wzorów wchodzących w skład kolekcji jesień-zima 2006.
W branży pończoszniczej, ze względu na aurę, wielkość sprzedaży systematycznie rośnie. Dobra koniunktura jest głównym bodźcem do wprowadzania przez producentów specjalnych programów promocyjnych dla klientów hurtowni pończoszniczych. Taką akcję rozpoczęła w Warszawie łódzka Gabriela. Zapraszamy do lektury wszystkich artykułów.

Z poważaniem
Jarosław Chojnacki

reklama
Spis treściWydania archiwalne