bieliźniarstwo i pończosznictwo
Numer: 029 :: Chantelle otwiera showroom w Warszawie

Chantelle otwiera showroom w Warszawie (2751)

Pod koniec września działająca w Polsce francuska grupa Chantelle oficjalnie otworzyła showroom w Warszawie przy ul. Foksal 10. Uroczystość stała się okazją do zapoczątkowania cyklu spotkań z kobietami, pod hasłem “sekrety kobiecości”.
Podczas inauguracji, ambasadorki marki Chantelle: Maria Pakulnis, Dominika Ostałowska, Grażyna Wolszczak oraz prowadząca – Anna Popek zdradzały tajemnice pięknego wyglądu, a eksperci Chantelle udzielali porad jak dobrać odpowiednią bieliznę.

reklama

Podczas spotkania zaprezentowana została kolekcja jesień-zima 2006, a w świat francuskiej piosenki przeniosła gości- aktorka Teatru Rozmaitości – Aleksandra Popławska.
Showroom Chantelle, mieszący się przy ul. Foksal 10, został otwarty do dyspozycji mediów i stylistów, realizujących materiały na temat dopasowania bielizny i najnowszych trendów, ale także dla wszystkich kobiet, które pragną zgłębić swoją wiedzę na temat bielizny. Każda z nich, umawiając się wcześniej na spotkanie, może zasięgnąć porady ekspertów, którzy pomogą dobrać odpowiedni rozmiar i rodzaj bielizny.
Otwarcie showroomu Chantelle zgromadziło gości ze świata biznesu, mediów oraz znane twarze t.j. Małgorzatę Niemen czy Marcina Mroczka.
Ambasadorki marki opowiadały o swoich doświadczeniach w testowaniu bielizny Chantelle.
Maria Pakulnis podkreślała dostępność wszystkich możliwych rozmiarów w ofercie Chantelle, Grażyna Wolszczak zachwalała wzornictwo produktów, a Dominika Ostałowska mówiła jak ważne jest dopasowanie odpowiedniego modelu biustonosza.
Specjalny gość z Paryża, przedstawiciel marki, Allain de Rodellec, przeniósł gości w świat Chantelle prezentując historię i główne założenia marki, a ekspert Agnieszka Fibich – dyrektor handlowy Chantelle w Polsce, zaprezentowała na modelkach jak odpowiednio dopasować bieliznę.
Finałem wieczoru był pokaz bielizny Chantelle, kolekcji jesień-zima 2006, podczas którego zaprezentowano 7 najlepiej sprzedających się linii Chantelle (Africa, Chantilly, Couture, Graphie, Body Sculpt, Nature, Ange).

Historia marki Chantelle

Korzenie Chantelle sięgają roku 1876, kiedy to Monsieur Gamichon i jego siostrzeniec, Monsieur Kretz, przodek dzisiejszego Prezesa firmy, zdecydowali się na założenie fabryki nici elastycznych i delikatnych tkanin, pokrywając gumowe elementy włóknem bawełnianym.
Firma “Les Etablissements Kretz” zrewolucjonizowała rynek bielizny wprowadzając elastyczne ramiączka do tradycyjnego gorsetu, zapewniając tym samym nieznany dotychczas komfort noszącym je kobietom.
W 1949 roku została wylansowana Chantelle, jako marka pierwszego elastycznego pasa do pończoch specjalnie zaprojektowanego na prośby klientek. Pas Chantelle stał się sławny także dzięki reklamującemu go sloganowi: “Chantelle – pas, który nigdy się nie podciąga”.
W 1960 roku marka Chantelle poszerzyła swoją ofertę o linię biustonoszy, a z czasem także innych części damskiej bielizny, zdobywając jednocześnie ogromne doświadczenie na polu kreatywności, profesjonalizmu i technologii produkcji.
Na początku lat siedemdziesiątych, Chantelle wypromowała dwie nowe linie: Fete i Défi, które szybko okazały się sukcesem we wszystkich krajach gdzie Chantelle była dostępna w sprzedaży. Co więcej, po ponad 30 – tu latach, obydwa modele nadal świetnie się sprzedają.
Na początku lat 80-tych moda ponownie zwraca się w kierunku kobiecości. Chantelle przedstawia wówczas nową, uwodzicielską kolekcję “Les Chéris”, inspirowaną tajemniczym pięknem kobiecego ciała.

reklama
Spis treściWydania archiwalne