bieliźniarstwo i pończosznictwo
Numer: 029 :: Gabriella rozwija sieć dystrybucji

Gabriella rozwija sieć dystrybucji (2257)


Gabriella – jedno z największych w Polsce przedsiębiorstw z branży pończoszniczej zamierza zwiększyć dostępność swoich produktów na terenie województwa Mazowieckiego. Na początku października firma zdecydowała się nawiązać współpracę z warszawską hurtownią pończoszniczą Raj-Pol.
Pierwsze tygodnie współpracy zaowocowały podjęciem wspólnych działań mających na celu promowanie marki Gabriella wśród klientów warszawskiej hurtowni. Ma temu służyć konkurs promocyjny “Więcej kupujesz, więcej wygrywasz”. Nagrodami w nim są nowoczesne odtwarzacze DVD i MP3. W konkursie mogą wziąć udział wszyscy klienci hurtowni Raj-Pol, którzy dokonają zakupu wybranych produktów sygnowanych marką Gabriella. Konkurs potrwa do końca roku.

reklama

Jacek Chludziński, właściciel hurtowni Raj-Pol jest zadowolony z nawiązania współpracy oraz pierwszej wspólnej akcji promocyjnej. Liczy, że dzięki temu uda się przekonać klientów do rozszerzenia oferowanych produktów o wyroby Gabrieli. – Moi dotychczasowi klienci do tej pory w większości nie posiadali w swojej ofercie produktów Gabrieli. Od momentu rozpoczęcia konkursu promocyjnego obserwuję większe zainteresowanie nową marką. Klienci zaopatrują się w próbne partie. Konkurs, który właśnie trwa jest o tyle ważny, że pozwala za pośrednictwem plakatów poinformować o rozszerzeniu oferty Raj-Polu. Spełnia także funkcję motywującą – mówi Jacek Chludziński i dodaje, że to dopiero początek wspólnych działań promujących markę Gabriella w miejscu sprzedaży.
Warszawska hurtownia rajstop Raj-Pol jest jednym z większych dystrybutorów artykułów pończoszniczych na terenie Warszawy i województwa mazowieckiego. Firma dysponuje halą sprzedażowo-ekspozycyjną o powierzchni blisko 500 m kw. Jest pomysłodawcą i inicjatorem licznych akcji aktywizujących sprzedaż rajstop, pończoch i skarpet.
We współpracy z producentami przygotowuje materiały informacyjno-reklamowe, które są wykorzystywane przez sprzedawców detalicznych i pozwalają systematycznie zwiększać wolumen sprzedaży.
Raj-Pol jest firmą mocno osadzoną w polskich realiach rynkowych. Przedsiębiorstwo wzrastało wraz z krajowym rynkiem pończoszniczym i z sukcesem przystosowywało się do coraz to nowych wymagań konsumentów.
Przez 15 lat obecności na rynku dystrybucji Raj-Pol wypracował skuteczne procedury współpracy, stał się wiarygodnym partnerem biznesowym dla ponad 600 podmiotów gospodarczych zajmujących się produkcją i sprzedażą detaliczną rajstop, pończoch, podkolanówek oraz skarpet. Na tym gruncie firma szczyci się długotrwałą współpracą z kontrahentami.
Raj-Pol jest firmą innowacyjną, która rozwija nowe sposoby dystrybucji. Od trzech lat współuczestniczy w budowie i promocji Internetowego Katalogu Bieliźniarstwa i Pończosznictwa www.dobrerajstopy.com. Katalog stanowi internetową platformę handlu hurtowego wyrobami pończoszniczymi i bieliźniarskimi. Za jego pośrednictwem produkty znajdujące się w ofercie handlowej firmy trafiają poza granice Polski. Katalog jest medium reklamowym o ogólnoświatowym zasięgu.

Firma Gabriella powstała w 1990 roku. Obecnie jest jedną z największych i najprężniej rozwijających się firm w branży pończoszniczej. Oferuje bardzo szeroki asortyment wysokiej jakości rajstop. W procesie produkcyjnym stosuje jedynie przędze najbardziej renomowanych firm, takich jak DuPont, Bayer, Kunert, Nilit. Wszystkie produkty posiadają licencję na stosowanie znaku towarowego Lycra dla włókien elastanowych firmy DuPont. Gabriella szczyci się także nowoczesnym parkiem maszynowym. Wyroby produkowane są przy wykorzystaniu maszyn takich firm jak: Savio Matec, Lonati, Detexomat, Tocatori.
reklama
Spis treściWydania archiwalne