bieliźniarstwo i pończosznictwo
Numer: 029 :: Nowa kolekcja Konrada debiutuje na rynku

Nowa kolekcja Konrada debiutuje na rynku (3017)

Firma Konrad, producent ekskluzywnej bielizny damskiej z Pęczniewa koło Łodzi została zmuszona do zmiany terminów wprowadzenia na rynek modeli z kolekcji jesień-zima 2006. Stało się tak, ponieważ zagraniczni kontrahenci nie zrealizowali w terminie zamówień. Ze względu na uchybienia jakościowe Konrad nie przyjął dostaw.
Konrad podjął taką decyzję, ponieważ nie chce wprowadzić do sprzedaży bielizny, która nie spełnia wewnętrznych wymogów jakościowych. Firma z Pęczniewa zdaje sobie sprawę z tego, że opóźnienie we wprowadzeniu najnowszych modeli odbije się na tegorocznych wynikach finansowych. Mimo to nie chce ryzykować utraty wiarygodności w oczach klientów. W komunikacie przesłanym do redakcji Magazynu Bieliźniarstwo & Pończosznictwo Konrad podaje orientacyjne daty wprowadzenia do sprzedaży modeli z najnowszej kolekcji. Jednocześnie zastrzega, że terminy te mogą ulec zmianie (14 dni wcześniej lub później). Poniżej publikujemy przesłany harmonogram oraz zdjęcia modeli z najnowszej kolekcji.

reklama

Model Wanilia – już dostępny, Black&White – już dostępny; Ishtar – 30 październik; Turkus – 30 październik; Tiffani – 15 listopad; Szmaragd – 30 listopad; Cabaret – 15 grudzień; Roxan – 30 grudzień; Baby – 15 styczeń; Obsession – 30 styczeń; Gold – 15 luty; Marabut – 28 luty
Firma Konrad po raz pierwszy zaprezentowała kolekcję jesień-zima 2006 na specjalnym pokazie zorganizowanym na początku maja w Strykowie koło Łodzi.
Wówczas autorka kolekcji – Ewa Michalak, w rozmowie z Magazynem “Bieliźniarstwo & Pończosznictwo” podkreśliła, że zaproponowane wzory są zgodne ze światowymi tendencjami, wnoszą do nich jednak popularne w Polsce rozwiązania. Zdaniem projektantki nowa kolekcja bielizny spotka się z uznaniem klientek. Do gustu ma im przypaść interesujące wzornictwo oraz wysoka jakość wykorzystanych materiałów.
Założona w 1990 roku firma bieliźniarska Konrad z roku na rok poprawia swoją sytuację ekonomiczną i zdobywa coraz większe udziały w rynku. Systematycznie rozwija sprzedaż eksportową. Jej udział w ogólnych obrotach firmy sięgnął w 2005 roku – 70 proc. Biustonosze, gorsety, body, koszulki oraz figi z Pęczniewa są dostępne niemalże we wszystkich krajach Europy Zachodniej. Konrad intensyfikuje także działania na wschodzie. Chce, aby sprzedaż w tamtym rejonie zdecydowanie się powiększyła.
Mocniejsze wejście na rynki wschodnie ma stać się łatwiejsze po ukończeniu, w tej chwili planowanej, inwestycji. W przyszłym roku ma ruszyć budowa nowego zakładu produkcyjnego. Jego uruchomienie pozwoli na zwiększenie produkcji oraz zapewnienie ciągłości dostaw – co jest niezbędnym elementem sprawnie funkcjonującej polityki marketingowej każdej firmy.
Konrad jest firmą nowocześnie zarządzaną i potrafiącą wykorzystywać środki jakie oferuje Unia Europejska. Do tej pory udało się pozyskać fundusze m.in. na wdrożenie i certyfikowanie systemu zarządzania jakością ISO. Natomiast obecnie firma stara się o dofinansowanie planowanych inwestycji infrastrukturalnych.
Rozwój obszaru produkcji to tylko część bogatych planów Konrada. Właściciel firmy zapowiada, że już w przyszłym roku uruchomione zostaną szerokie działania zmierzające do popularyzacji marki wśród klientów indywidualnych. Teraz opracowywana jest koncepcja marketingowa.

reklama
Spis treściWydania archiwalne